اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند:

۳ مرکز بازی های کامپیوتری در نهاوند پلمب شد

۳ مرکز بازی های کامپیوتری در نهاوند پلمب شد
مومنعلی دارابی گفت: با توجه به عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و احتمال انتقال و انتشار ویروس کرونا سه مرکز بازی های کامپیوتری در نهاوند پلمب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مومنعلی دارابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: رعایت دستورات بهداشتی برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا برای صنوف و عموم مردم ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: بازرسان این اداره با همکاری اداره صمت و نیروی انتظامی به صورت مرتب در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مراکز مختلف بازدید می کنند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند عنوان کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان سه مرکز بازی مخصوص کودکان و نوجوانان در نهاوند به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و عدم فاصله گذاری اجتماعی پلمپ شدند.

,

دارابی بیان کرد: با توجه به اینکه روزانه تعداد کودکان زیادی به این مراکز مراجعه می کردند و احتمال انتشار ویروس کرونا و انتقال آن در این مکان ها وجود داشت، در جهت حفظ سلامت شهروندان این مراکز پلمب شدند.

,

وی با اشاره به اینکه نظارت ها با شدت ادامه دارد، گفت: در زمینه سلامت همشهریان با کسی تعارف نداریم و از شهروندان هم درخواست داریم به ما کمک کنند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، خانواده ها نیز نباید اجازه دهند که بچه هایشان به مکان‌های شلوغ که احتمال انتشار ویروس کرونا وجود دارد تردد کنند.

,

دارابی افزود: مردم‌ می توانند موارد بهداشتی و عدم رعایت این مسائل را به کارشناسان این اداره ارجاع دهند تا پیگیری شود.

,

وی در پایان گفت: از شهروندان درخواست داریم همچنان موارد و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا را رعایت کرده و حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه