اخبار داغ

رئیس کل بازرسی یزد:

اعتماد مردم بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است

اعتماد مردم بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است
حجت الاسلام طالبی گفت: سازمان بازرسی باید اعتماد مردم که بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است را حفظ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت الاسلام طالبی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه هیات بازرسی که در شرکت آب و فاضلاب شهری یزد برگزار شد با بیان اینکه درایت رهبر معظم انقلاب در طول این سی سال به خوبی قابل مشاهده بوده و اثرات آن در سطح بین الملل هم نمایان است اظهار داشت: اگر کشورهایی که مدعی هستند، یکی از چالش هایی جمهوری اسلامی را داشتند بدون شک هیچ کاری نمی توانستند به پیش ببرند. اکنون نیز می بینیم که این کشورها در مقابل بیماری کرونا مستاصل شده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا،,

رئیس کل بازرسی یزد اضافه کرد:  دشمنان ما تدابیر رهبری، اعتقادات مردمی و پشتوانه الهی را در محاسبات خود در نظر نمی گیرند. 

,

وی با اشاره به همراهی مردم در کنترل بیماری کرونا در سطح کشور، گفت: این همراهی و همکاری مردم سبب کنترل بیماری در کشور شد، این همان چیزی است که غربی ها و کشورهای مختلف از آن بهره مند نبودند و با مشکل روبه رو شدند.

,

طالبی در ادامه به اثرات مدیریت نامناسب یک شخص در هر جایگاهی در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: اگر فردی وظیفه نشناس در هر جایگاهی قرار گیرد و با تصمیمات نادرست خود سبب چالش و مشکل برای مردم و زیردستان شود، به هیچ عنوان نمی توان این خسارت ها را جبران کرد. 

,

رئیس کل بازرسی یزد ادامه داد: به طور مثال برخی از مدیرانی که پس از اتمام مدیریتشان دستگیر شدند که برای نمونه می توان به پرونده سه هزار میلیاردی اشاره کرد، این خسارت های مادی دهها برابر خسارت معنوی و بی اعتمادی و اعتباری را به کشور وارد کرده است.

,

وی با تاکید بر اینکه هر کدام از ما در جایگاه های بسیار مهمی حضور داریم افزود: چه در جایگاه مدیر و چه کارشناس، باید به شکلی مناسب عمل کنیم. چه بسا نظرات یک کارشناس در یک اداره مبانی تصمیمات مدیران در هر دستگاهی باشد پس باید در هر جایگاهی به بهترین شکل و دلسوزانه فعالیت کرد.

,

طالبی گفت: سازمان بازرسی باید با کمک و همراهی مدیران و کارکنان اهداف مهم و اصلی مانند خدمت به مردم و اعتماد مردم که بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است را حفظ کند.

,

رئیس کل بازرسی یزد با اشاره به اینکه بی اعتمادی در یک کشور اثرات بسیار منفی را در پی دارد اذعان داشت: وقتی بی اعتمادی در یک کشور وارد شد، دیگر هیچ چیز مستمر، مستقر و قابل اعتماد نیست. بنابر این وظیفه داریم که اعتمادها، جایگاه ها و حرمت ها را به خوبی حفظ کنیم.

,

وی به حساس بودن مسئله آب در یزد اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس استان یزد در مسئله آب، تلاش های زیادی در این زمینه صورت گرفته و امیدواریم که این چالش با مدیریت بسیار خوب در استان رفع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه