اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان یزد خبر داد

افزایش ساعات کاری مرکز تعویض پلاک خودرو یزد

افزایش ساعات کاری مرکز تعویض پلاک خودرو یزد
مهدی زارع رئیس پلیس راهور استان یزد، افزایش ساعات کاری و اضافه کردن غرفه جدید، را راهکار کاهش شلوغی مراکز تعویض پلاک خودرو در یزد عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راهور استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در واکنش به شلوغی مرکز تعویض پلاک خودرو گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی چند ماهه مرکز تعویض پلاک خودرو و اتفاقات دیگری که به تبع آن رخ داد، موجب افزایش تعداد مراجعین و شلوغی مرکز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: ما در مرکز تعویض پلاک خودرو شاید بتوانیم سرعت کار را بالا ببریم اما نمی‌خواهیم دقت را فدای سرعت کنیم؛ چرا که اسناد مالکیت و روند اجرای کار باید با دقت بررسی شود و اگر این روند با دقت انجام نشود و مشکلی پیش بیاید متضرر اصلی مالک جدید خودرو است.

,

رئیس پلیس راهور استان یزد راهکار جلوگیری از شلوغی مرکز تعویض خودرو را افزایش ساعات کاری دانست و اظهار داشت: ما ساعات خدمت‌رسانی را تا 17 ادامه می‌دهیم و هر کسی که تا ساعت 17 به مرکز مراجعه کند تا کارش به طور کامل انجام نشود درب مرکز بسته نخواهد شد.

,

زارع اقدام دیگر جهت افزایش سرعت کار در مرکز تعویض پلاک خودرو را افزایش غرفه جدید دانست و عنوان کرد: همچنین قرار است به زودی یک غرفه جدید به مرکز اضافه شود تا کار مراجعین زودتر انجام شود.

,

گفتنی است شلوغی مرکز تعویض پلاک خودرو در یزد موجب شده تا مراجعه‌کنندگان ساعت‌ها در این مرکز معطل شوند و نارضایتی آن‌ها را ایجاد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه