اخبار داغ

«نفوذ» به آنتن نزدیک می شود/ روایتی از تسخیر لانه جاسوسی تا پایان جنگ

«نفوذ» به آنتن نزدیک می شود/ روایتی از تسخیر لانه جاسوسی تا پایان جنگ
تهیه کننده سریال «نفوذ» گفت: تدوین این سریال تا 30 قسمت انجام شده است و مراحل سی جی آی و جلوه های ویژه نیز به صورت همزمان انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محسن علی اکبری» تهیه کننده سریال «نفوذ» درباره مراحل پس از تولید این سریال گفت: در روزهای پایانی سال گذشته تصویربرداری ما به پایان رسید و این روزها مشغول انجام مراحل پس از تولید هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تدوین این سریال تا ۳۰ قسمت انجام شده است و مراحل سی جی آی و جلوه های ویژه نیز به صورت همزمان انجام می شود. همچنین به تازگی صداگذاری توسط آرش قاسمی انجام شده است.

,

این تهیه کننده همچنین با اشاره به زمان پخش این سریال گفت: اول پاییز آخرین تاریخی بود که از طرف سازمان و شبکه به ما اعلام کردند و در فصلی که قرار است پخش شود، قصه‌های جدیدی داریم که در ۱۰ قسمت پخش شده سریال دیده نشده است.

,

 این پروژه بر اساس استنادهای موجود در سیستم کشور قبل از انقلاب و به نوعی برخورد نیروهای انقلابی با فضاهایی که در اختیارعوامل جاسوسی امریکا بعد از انقلاب بود بر اساس استنادهای تاریخی تنظیم و نوشته شده است و مشاور فیلم نامه و ناظر کیفی مهدی ارگانی است که از مطلعین این حوزه است و تقریبا تمامی موارد مد نظر با تائید او پیش رفته است. نفوذ با این هدف ساخته می‌شود که تاثیر منفی حضور بیگانگان را در داخل کشور به تصویر بکشد و در نهایت می‌خواهد برای نسل جوان و نوجوان این سوال را پاسخ دهد که چرا به سفارت امریکا لانه جاسوسی می‌گویند. ما در سریال می‌بینیم که سایت‌های مختلف جاسوسی در اقصی نقاط کشور، مثل سایت کپکان کارش جاسوسی است و گزارش‌هایش را به طور کامل تحویل سفارت آمریکا می‌داده است و از آنجا به وی آی ای منتقل می‌کردند.

,

«نفوذ» در سه فصل پیش‌بینی شده، فصل یک از پیش از انقلاب شروع می‌شود و تا تسخیر لانه جاسوسی را روایت می‌کند. فصل های بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت، می‌پردازد. تصاویر مربوط به فصل یک در تهران، فصل دو در روستای قرق آباد، فصل سه در خجیر، فصل چهار در گنبد و مشهد و همچنین فصل پنج در تهران ضبط خواهد شد. فصل دو این سریال از تسخیر لانه جاسوسی آغاز شده و تا پایان جنگ تحمیلی ادامه دارد.

,

مشاور فیلم نامه سریال «نفوذ» مهدی ارگانی، مجری طرح محمود غلامی، مدیر هنری عبدالحمید قدیریان هستند و نویسندگی و کارگردانی این پروژه را جواد شمقدری به عهده دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه