اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی:

بیش از ۱۳۶ هزار بسته معیشتی در خراسان جنوبی توزیع شد/ همکاری 5400 بسیجی در رزمایش مواسات

بیش از ۱۳۶ هزار بسته معیشتی در خراسان جنوبی توزیع شد/ همکاری 5400 بسیجی در رزمایش مواسات
هنری گفت: از ابتدای رزمایش مواسات و کمک مومنانه تا ۱۷ خردادماه بیش از ۱۳۶ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در خراسان‌جنوبی توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات صورت گرفته در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی، گفت: از ابتدای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در  خراسان‌جنوبی تا ۱۷ خردادماه بیش از ۱۳۶ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا با حفظ شأن، جایگاه، عزت و آبروی نیازمندان بین آن‌ها توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی ارزش ریالی این کمک‌ها را ۳۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان عنوان کرد و افزود: علاوه بر بسته‌های توزیع شده، جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی استان بیش از 3 میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: با توجه به تعطیلی بخش قابل توجهی از کسب و کارها بواسطه بیماری کرونا و در راستای رزمایش بحث بخشش اجاره بها در برنامه مردم بوده که با کمک خیرین تاکنون اجاره بیش از یک هزار و 100 واحد تجاری در استان به ارزش ریالی 750 میلیون تومان بخشیده شده است.
,
 
,
هنری عنوان کرد: در زمینه پرداخت وام به مشاغل آسیب دیده از کرونا توسط خیران نیز بیش از ۱۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۴۶۷ میلیون تومان بصورت مردمی پرداخت شده است.  
,
 
,
وی به پخت غذای گرم در استان اشاره کرد و گفت: در زمینه پخت غذای گرم نیز با کمک کمیته امداد و سایر خیران و هیئات مذهبی تعداد حدود ۲۸۳ هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی 2 میلیارد و هشتصد میلیون تومان در بین محرومین و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است .
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: بیش از ۵ هزار و چهارصد نیروی بسیجی و جهادی در راستای برگزاری رزمایش و در بحث بسته بندی،توزیع و شناسایی خانواده های آسیب دیده و محروم در سطح استان همکاری کردند.
,
 
,
هنری خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی با همکاری مردم نوع دوست، نهادهای حاکمیتی، استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان ، سپاه و بسیج ، موسسات خیریه، گروه‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برگزار شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه