اخبار داغ

فضای مجازی و تاثیرات حقیقی؛

درآمد اینترنتی از سراب تا واقعیت

درآمد اینترنتی از سراب تا واقعیت
استفاده صحیح و به موقع از این فضا نه تنها مخرب نبوده بلکه مطلوب بوده و برخی با حضور در این فضا به ایجاد شغل و کسب کار پرداخته و توانسته‌اند از ظرفیت این فضا برای ایجاد کسب کار اینترنتی استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، این روزها شبکه‌های اجتماعی به عنوان جزیی از زندگی مردم بوده و هر فردی ممکن است نیمی از وقت خود را سر زدن به این شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی سپری کند.

استفاده صحیح و به موقع از این فضا نه تنها مخرب نبوده بلکه مطلوب بوده و برخی با حضور در این فضا به ایجاد شغل و کسب کار پرداخته وتوانسته اند از ظرفیت این فضا برای ایجاد کسب کار اینترنتی استفاده کنند.

 این روزها شاهد بازار داغ  اینستاگرام و درامد زایی از این صفحه هستیم، عده ای با به نمایش گذاشتن حریم خصوصی خود و عده ای با کسب و کار اینترنتی و خرید و فروش انلاین توانسته اند درامدی برای خود کسب کنند و برخی نیز با فروش مستقیم محصولات، تبلیغات برندسازی و یا خرید و فروش صفحات و فالوور ها توانسته انداز این فضا به عنوان یک فضای درامد زایی استفاده کنند.
 
مساله اساسی اینجاست که ایا استفاده از این شبکه اجتماعی به عنوان منبع درامد است؟ آیا می توان از این فضا برای امرار معاش زندگی استفاده کرد اگر استفاده از آن مشکل ندارد چگونه باید از این فضا استفاده و بهره مند شد تا دچار زیان نشویم.
 
سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا استان چهارمحال وبختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز با بیان اینکه از دهه 80 اینترنت در کشور ما به صورت عمومی روایج یافت ، افزود: از همان اوایل ورود آن به داخل کشور تاکیدات مقام معظم رهبری بر روی استفاده صحیح از این شبکه بوده و همیشه تاکید فرمودند، این فضا بایستی به یک فرصت تبدیل شود.
 
عسگری با اظهار به اینکه کسب و کار اینترنتی به شدت مورد حمایت وتوجه پلیس فتابوده و همیشه از آنها حمایت میکنیم ، خاطر نشان کرد: کسب وکار اینترنتی مزایای بیشماری از جمله دورکاری،کاهش ترددهای غیر ضروری، کاهش هزینه در خانواده ها، قدرت چانه زنی و تنوع در انتخاب اجناس را بالا می برد.

رئیس پلیس فتا کسب وکار اینترنتی را در کشور ما عقب تر از سایر کشورها دانست و گفت: انتظاراتی که برای پیشرفت این کسب و کار وجود داشت براورده نشده است.
 
وی به ایام کرونا اشاره و خاطر نشان کرد: در این ایام و به دلیل کاهش تردد ها کسب وکارهای اینترنتی رونق یافته و توانستیم پیشرفت خوبی در این زمینه داشته باشیم اما همچنان مشکلاتی در این عرصه وجود دارد.
 
عسگری با تاکید بر مدیریت ارتباط با مشتری، افزود: کاسبان نباید صرفا به فکر درامد خودشان باشند کسب رضایت مشتری و ارائه خدمات پس از فروش دو مساله اساسی برای جلب رضایت مشتری بوده و موجب می شود کسب و کار رونق یابد.
 
وی یکی از مشکلات کشور را عدم خدمات پس از فروش دانست و گفت: مشتری ها به دلیل عده ارائه خدمات پس از فروش تمایل به استفاده از این نوع خرید نبوده ونیاز است که کاسبان به ارتباط با مشتری بیشتر دقت کند
 
عسگری با بیان اینکه ارتباط خوب موجب ایجاداعتماد شده و به این کسب و کار رونق می دهد تصریح کرد: کلاه بر داری های برخی افراد، عدم جلب راضیات مشتری موجب می شود که اعتماد مشتری ها کاسته و کسب وکار را منحل کند.
 
وی با اشاره به اینکه هم پیام رسان های داخلی و خارجی  کسب کار و اینترنتی دارند تصریح کرد: پیگیری و حل مشکلات در پیام رسان های داخلی به راحتی بوده و اگر کلاه برداری یا شکایتی یک فرد به عنوان مالباخته از خرید خودداشته باشد رابه راحتی پیگیری و خدمات ارائه و فرد مجرم به مراجعه قضایی تحویل داده می شود.
 
عسگری به جرایم در شبه های اجتماعی خارجی اشاره و گفت: رسیدگی به این جرایم طولانی بوده کشوری که ارائه خدمات می دهد ممکن است هیچ گونه تعهدی به همکاری نداشته باشد.
 
رئیس پلیس فتا در چهارمحال وبختیاری امار استفاده از پیام رسان های خارجی برای تبلیغات را در کشور بیشتر عنوان و تاکید کرد: پیام رسان هایی همچون اینستاگرام همانند چاقوی دولبه هستند که لبه خطرناک آن به مراتب حساس تر و بیشتر از لبه بی خطر آن است.
 
عسگری  با اشاره به اینکه روزانه حداقل چند پرونده از فضای ایسنتاگرام داشته و شاهد آن هستیم، گفت:  اسامی جعلی صفحات جعلی و سو استفاده از اعتمادات و یا دسترسی به اطلاعات خصوصی اشخاص از آسیب های فضای مجازی خارجی است.
 
رئیس پلیس فتا در چهارمحال وبختیاری با تشکر از همه فعالین فضای مجازی که در کنار پلیس فتا به مردم کمک میکنند گفت: یادبگیریم از این فضا خوب استفاده کنیم تا مشکلی پیش نیاید.
 
وی هیچ یکی از شبکه های اجتماعی خارجی را تایید نکرد و گفت: اگر کسی می خواهد به عنوان کسب وکار ، سرمایه گذاری انجام دهد قرار دادهای کاری بایستی به صورت حضوری و با پروتکل های حقوقی صورت بگیرد تااگر مشکلی هم پیش امد بتوانیم از آنها کمک کنیم.
 
عسگری در خصوص برخورد با مجرمین سایبری تاکید کرد: در فضای مجازی هرگونه اتفاقی برای کاربران افتاده و از اطلاعاتشان سو استفاده شود بایتس در مرحله اول از افرادی که نمی شناسند و یا سایت هایی که ناشناس هستند هیچ گونه اعتمادنکرده و همگاری نکنند و هشدار جدی می دهیم به کسانی که می خواهند از اعتماد مردم سو استفاده کنند پلیس فتا با پشتیبانی قضایی به صورت قاطع در صدد شناسایی و دستگری و تحویل دادن به مراجعه قضایی است.

وی افزود: بنابراین به این شکل شما هم می‌توانید اکانت تجاری خود را به سرعت راه‌اندازی کرده و در دنیا کسب‌وکارهای مجازی به شکلی هدفمندتر و هوشمندانه‌تر گام بردارید.
 
به گزارش جهانبین نیوز، برای به درآمد رساندن هر کسب و کار اینترنتی نیاز به اعتماد سازی و جلب اعتماد مردم است. به این سادگی ها نیست که هر کسی از سایت شما دیدن کرد باید مشتری شما شود. مراحل زیادی باید طی کنید تا بتوانید مشتریان وفاداری برای کسب و کار خود جمع آوری کنید.

شرایط جامعه در حال حاضر به سمت و سویی رفته که باید این حقیقت را پذیرفت که آینده شغل ها و کسب و کارها، در اینترنت است. این حقیقتی است که چه تلخ و چه شیرین، اجتناب ناپذیر است و به زودی، اینترنت و ابزارهایش اصلی ترین منبع کسب درآمد عمده مردم خواهند بود. به همین دلیل است که داشتن کسب و کار اینترنتی برای عقب نیفتادن از رقابت یک امر ضروری است.

بنابراین بایستی اشخاص با درک و بررسی دقیق و یادگیری راه‌های کسب درآمد در این فضا به این امر مهم پرداخته و در صورت تمایل وارد این کار شوند اما اشخاصی که بدون آگاهی و کسب اطلاع وارد این عرصه شوند قطعا ضرر کرده و نمی تواند به خوبی از آن برای کسب درامد استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه