اخبار داغ

با صدور پیامی؛

امیر حاتمی درگذشت «رمضان عبدالله» را تسلیت گفت

امیر حاتمی درگذشت «رمضان عبدالله» را تسلیت گفت
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درگذشت «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درگذشت مرحوم «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این پیام آمده است: تلاش‌های مجدانه آن عزیز به خدا پیوسته در زمینه‌های فرهنگی، جهادی، نظامی و … نسلی را پرورش داد که امروز تحقق وعده الهی آزادی فلسطین را دست یافتنی تر از هر زمان دیگر ساخته است. نسلی که بی شک هیچ گاه خدمات کم نظیر و خالصانه آن مرحوم را از یاد نخواهند برد.

,

متن پیام او بدین شرح است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

برادر ارجمند جناب آقای زیاد النخاله

,
,
,

دبیرکل محترم جنبش جهاد اسلامی فلسطین

,

خبر درگذشت برادر مجاهد و مبارزه نستوه آرمان آزادی فلسطین عزیز و قدس شریف، مرحوم دکتر رمضان عبدالله شلح موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

,

رادمردی آهنین اراده که به زخارف دنیا پشت پا زد، ذلت و خواری سازش با ظالمان را نپذیرفت و با عزم و اراده محکم در سبیل الهی و عزت بخش مقاومت گام نهاد و نام خویش را در بین ستارگان سپهر جهاد و مقاومت در کنار یار مرادش شهید دکتر فتحی شقاقی جاودانه ساخت.

,

تلاش‌های مجدانه آن عزیز به خدا پیوسته در زمینه‌های فرهنگی، جهادی، نظامی و … نسلی را پرورش داد که امروز تحقق وعده الهی آزادی فلسطین را دست یافتنی تر از هر زمان دیگر ساخته است. نسلی که بی شک هیچ گاه خدمات کم نظیر و خالصانه آن مرحوم را از یاد نخواهند برد.

,

اینجانب فقدان آن مبارز نستوه را به خانواده معزز ایشان، ملت شریف فلسطین، مجاهدان محور مقاومت به ویژه جنابعالی و برادران عزیزم در جنبش پر افتخار جهاد اسلامی فلسطین تسلیت و تعزیت عرض نموده؛ برای برادر عزیزمان همنشینی با اولیای الهی و شهدای عزیز قدس شریف به ویژه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید دکتر فتحی شقاقی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

,

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

,

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه