اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان خبر داد؛

رزمایش کمک مومنانه با هدف «اهدای خون» برای نجات بیماران

رزمایش کمک مومنانه با هدف «اهدای خون» برای نجات بیماران
فرزانه رضیان گفت: رزمایش کمک مومنانه در استان از ۱۵ خرداد ماه به یاد قیام خونین این روز آغاز شده و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزانه رضیان، مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از اجرای رزمایش کمک مومنانه با هدف اهدای خون در استان خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه نیروهای بسیج هنگام مواجهه کشور با مشکلات به عنوان بازوی توانمند مردمی وارد عمل شده و در همه بحران ها نقش آفرین بوده ­اند، افزود: امروز نیز با توجه به شرایط همه گیری بیماری کرونا نیروهای بسیج با کمک های مومنانه خود وارد میدان شده اند تا مشکل کادر درمان در خصوص کمبود ذخایر خون را تامین کنند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان با این توضیح که کمک های مومنانه مردم در ماه مبارک رمضان گره از مشکلات برخی هموطنان گشوده است، عنوان کرد: این بار با درخواست سازمان انتقال خون و با فرمان سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بسیجیان جان بر کف این مرز و بوم ایثار واقعی را به نمایش می گذارند و با اهدای قطرات سرخ خون خود برای نجات جان بیماران و کمک به بحران کمبود خون کشور می ایستند.

,

رضیان تاکید کرد: این رزمایش در سراسر کشور از ۱۵ خرداد ماه و به یاد قیام خونین پانزدهم خرداد آغاز شده و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.

,

مسئول بسیج جامعه زنان استان گفت: روز پنج شنبه ۲۲ خرداد ماه بسیج مساجد و پایگاه های مقاومت ناحیه همدان در این رزمایش شرکت خواهند کرد و ان شاالله شاهد حضور پر شور بسیجیان و خلق لحظات ناب انسانیت و نوع دوستی در سطح شهر همدان خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای ثبت نام به مساجد محل خود مراجعه کنند، گفت: عموم مردم در این رزمایش بزرگ می توانند شرکت کنند و همشهریان نیز می توانند به صورت خانوادگی در این طرح مشارکت داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه