اخبار داغ

سرلشکر باقری:

مشعل پرفروغ مقاومت نویدبخش آزادی فلسطین است

مشعل پرفروغ مقاومت نویدبخش آزادی فلسطین است
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی ضمن تسلیت در گذشت «رمضان عبدالله» آورده است: مشعل پرفروغ مقاومت ضد صهیونیستی نویدبخش آزادی فلسطین عزیز خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی درگذشت «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی خطاب به «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شلح, سابق, رئیس, کل, زیاد,

متن پیام او به شرح زیر است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

, بسم,

برادر مجاهد آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

, زیاد, نخاله دبیرکل,

سلام علیکم؛

, سلام,

ضایعه مولمه و غم انگیز در گذشت مبارز نستوه، مجاهد فی سبیل الله «آقای دکتر رمضان عبدالله شلح» دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

, مولمه و, انگیز, فی, شلح, موجب,

او ستاره درخشان سپهر مقاومت و انتفاضه مقدس فلسطین و سد مستحکم بصیرت و صلابت نیروهای شجاع و سازش ناپذیر جهاد اسلامی بود که لحظه‌ای از عمر مبارک خود را بدون اندیشیدن به آرمان قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین سپری نکرد.

, مقاومت, بصیرت, شجاع, عمر, مبارک, ملت, مظلوم,

بی شک مشعل پرفروغی که آن مجاهد فقید فراروی مجاهدین جنبش جهاد فلسطین و سایر رزمندگان مقاومت ضد صهیونیستی در جغرافیای مبارزه علیه رژیم جلاد، جعلی و کودک‌کش عبری برافروخته است همواره راهنمای انتفاضه و تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی در سرزمین‌های اشغالی و نویدبخش آزادی فلسطین عزیز خواهد بود.

, سایر, مقاومت, جعلی, تربیت,

این مصیبت عظمی را به جنابعالی، جنبش جهاد اسلامی و آحاد ملت مقاوم و شجاع فلسطین به ویژه بیت معظم و بستگان معزز آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و علو درجات و مغفرت و رضوان الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی و توفیق ثبات قدم و تداوم راه آن عزیز برای بازماندگان و شیفتگان او را از درگاه حضرت حق تعالی مسئلت می‌نمایم.

, عظمی, ملت, شجاع, عرض, مغفرت, مرحوم, تداوم, حق تعالی,

سرلشکر پاسدار محمد باقری

,

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

, رئیس, کل, جمهوری اسلامی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه