اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مطرح کرد

توقف عملیات اجرایی برج‌های فرهنگیان قزوین در صورت رعایت نکردن موارد ابلاغی

توقف عملیات اجرایی برج‌های فرهنگیان قزوین در صورت رعایت نکردن موارد ابلاغی
ابراهیم مبارک قدم با اشاره به خاص بودن شرایط برج‌های دوقلوی فرهنگیان گفت: با توجه به ضرورت حفظ حقوق عامه و بهره‌برداران، در صورت رعایت نکردن موارد ابلاغ شده، عملیات اجرایی پروژه متوقف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم مبارک قدم در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ با اشاره به اینکه برج‌های دوقلوی فرهنگیان پروژه‌ای منحصر به فرد در استان بوده و با توجه به خاص بودن، باید دقت و توجه به همه موارد آن از ابتدا مورد تاکید قرار می‌گرفت، اظهار کرد: موضوعات حریق و پدافند مطابق الزامات آیین‌نامه‌ای باید اجرا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی با بیان اینکه برخی ایرادات در زمان خود مرتفع نشده و پروژه ادامه پیدا کرده، افزود: مهندسین و مشاورین طرح با توجه به اصول اخلاق حرفه‌ای موظفند نسبت به رفع کاستی‌های موجود حساس بوده و در زمان لازم اقدام کنند.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: علی‌رغم انجام مساعدت‌های لازم جهت افزایش تسهیلات و سایر موارد پروژه با هدف تسریع در انجام عملیات عمرانی، متاسفانه متولیان پروژه ضوابط و موارد خواسته شده را انجام نداده و همچنان کار را پیش می‌برند.

,

مبارک قدم بیان کرد: با توجه به ادامه روند اجرا و حل نشدن مشکلات، طی سال گذشته جلساتی با حضور دفتر فنی استانداری، شهرداری، سازمان نظام مهندسی، کارفرما، مشاورین و ناظرین پروژه در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شد.

,

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین عنوان کرد: با توجه به ضرورت حفظ حقوق عامه و بهره‌برداران، در صورت رعایت نکردن موارد گفته شده از سمت متولیان، پروژه پلمب خواهد شد.

,

وی گفت: در بحث احداث مجموعه 1200 واحدی طرح اقدام ملی مسکن و سایر موارد، در نظر گرفتن کیفیت و قیمت مناسب مدنظر است.

,

مبارک قدم با اشاره به اینکه با توجه به وجود چهار جبهه ساخت شمالی، جنوبی، شرقی و غربی، چهار تیپ معماری و نما پیش‌بینی خواهد شد، گفت: در صورتی که مشاور نتواند طرح و نیازهای مورد انتظار را در زمان مشخص ارائه دهد از سایر ظرفیت‌های استان از جمله نظام مهندسی، انبوه سازان، تعاونی‌ها و دیگران استفاده خواهیم کرد تا بررسی و مورد تایید قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه