اخبار داغ

کمک ۳۱۰ میلیون تومانی خیر اراکی جهت تجهیز ساختمان شیرخوارگاه

کمک ۳۱۰ میلیون تومانی خیر اراکی جهت تجهیز ساختمان شیرخوارگاه
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از کمک 310 میلیون تومانی خیر اراکی جهت تکمیل و تجهیز ساختمان شیرخوارگاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های بهزیستی استان مرکزی نیازمند یاری خیرین است گفت: استفاده از ظرفیت خیرین می‌تواند بهزیستی را در پیشرفت اهدافش کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: شیرخوارگاه اراک، یک نمونه خاص و مجموعه‌ای از خدمات و کمک‌های افراد و خیرین است و برای تکمیل ساختمان شیرخوارگاه نیز از این پتانسیل استفاده کرده ایم.

,

امینی اظهار کرد: افراد خیر توجه ویژه‌ای برای حمایت از نیازمندان در استان داشته و دارند و علی‌رغم شرایط نامناسب اقتصادی، کمک‌های این افراد همچنان ادامه پیدا کرده است.

,

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: در راستای تکمیل ساختمان شیرخوارگاه اراک و وصیت زنده نام خیر ارجمند، مرحوم حاج احمد خدایی ، ورثه بزرگوار آن مرحوم  نسبت به اهداء مبلغ 310 میلیون تومان جهت ساخت ، تکمیل و تجهیز ساختمان شیرخوارگاه شهرستان اراک  اقدام کردند. که مقرر گردید در سه مرحله به حساب مشارکت‌های  بهزیستی استان واریز گردد که مرحله اول آن واریزشده است .

,

امینی بیان کرد: در حال حاضر با این کمک نیک خواهانه ، امید است ساختمان شیرخوارگاه که  به مدت ۴ سال و تماما با کمک خیرین  و نظارت بهزیستی استان در دست ساخت است تکمیل و مورد بهره‌برداری  قرار گیرد.

,

شایان‌ذکر است این شیرخوارگاه با 316 متر زیربنا و ظرفیت پذیرش  و نگهداری نوزادان و نوباوگان زیر 3سال در کل استان در حال تکمیل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه