اخبار داغ

آیت الله جنتی:

رمضان عبدالله بر آرمان آزادی قدس تاکید داشت

رمضان عبدالله بر آرمان آزادی قدس تاکید داشت
آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان با تسلیت درگذشت رمضان عبدالله گفت: عمر با برکت این چهره شاخص جبهه مقاومت اسلامی صرف مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی و نظام سلطه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان با صدور پیامی درگذشت مجاهد بزرگ دکتر رمضان عبدالله رهبر پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

,
,

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

,

درگذشت برادر مجاهد و مقاوم جناب آقای دکتر رمضان عبدالله شلح رهبر پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین که همواره بر آرمان آزادی فلسطین عزیز و قدس شریف تاکید داشت، موجب تاثر و تالم همه علاقه‌مندان به مسئله فلسطین و محور مقاومت گشت.

,

نام این چهره شاخص جبهه مقاومت اسلامی که عمر با برکت خویش را صرف مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی و نظام سلطه کرد، مطمئنا در کنار نام بزرگانی چون سردار پرافتخار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید فتحی شقاقی رهبر فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تارک جهان اسلام همواره خواهد درخشید.
 
اینجانب درگذشت این مجاهد نستوه را به خانواده معظم ایشان، ملت مظلوم فلسطین و رزمندگان محور مقاومت و همه آزادگان جهان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان و ملت مقاوم فلسطین استقامت در مسیر آرمان آزادی فلسطین خواستارم.

,
,
,

احمد جنتی
دبیر شورای نگهبان
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۱۶ شوال ۱۴۴۱

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه