اخبار داغ

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک:

مجلس یازدهم اجازه سازش با امریکا را نمی‌دهد/ مذاکره با کشور رو به سقوط، حماقت است

مجلس یازدهم اجازه سازش با امریکا را نمی‌دهد/ مذاکره با کشور رو به سقوط، حماقت است
فاطمه محمدبیگی با تاکید بر اینکه در مجلس انقلابی یازدهم ما رگ و ریشه تفکر سازش و سلطه‌پذیری را خواهیم خشکاند، گفت: ما زیر دوربین‌ها و رصد امریکا، نفت را به ونزوئلا می‌رسانیم و هیچ ابایی هم نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با صبح قزوین؛ با بیان اینکه قاعدتا ما در مجلس یازدهم اجازه مذاکره با کدخدا را نمی‌دهیم، اظهار کرد: امریکا رو به افول است و به زودی چراغ عمرش خاموش می‌شود و پیش‌بینی‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال به وقوع پیوستن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: ما می‌بینیم که امروز امریکا درگیر جنگ‌های داخلی شده است به دلیل اینکه حقوق بشر در این کشور رعایت نمی‌شود، نژاد پرستی در امریکا بیداد می‌کند و مشکلات اقتصادی متعددی وجود دارد و بزرگترین بدهکار دولتی در دنیا است.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه تراز مالی امریکا رو به افول است، گفت: ما طبق وعده الهی مطمئن هستیم که امریکا رفتنی است و رو به افول است؛ بنابراین هیچ عاقلی با چنین کشوری که رو به نابودی است و در سراشیبی سقوط قرار دارد، مذاکره کند.

,

محمدبیگی بیان کرد: امریکا در طول این ۴۰ سال همواره دشمنی خود را نشان داده و شدت دشمنی‌اش را بیشتر کرده و هیچ وقت دشمنی‌هایش را کم نکرده است‌؛ لذا هیچ دلیلی برای مذاکره وجود ندارد.

,

ایران هیچ نیازی به مذاکره با امریکا ندارد

, ایران هیچ نیازی به مذاکره با امریکا ندارد,

وی افزود: پیمان‌های مالی دو جانبه و سه جانبه و تخریب متقابل امریکا توسط دولت‌های آزادی‌خواه، مستقل و سلطه ستیز بهترین راه مقابله با این شیطان بزرگ است.

,

این نماینده مجلس ادامه داد: ما نیازی به امریکا نداریم و همان کشوری هستیم که در شدت تحریم و بدترین دشمنی‌های امریکا، علی رغم اینکه حتی دارو را هم از بیماران ما دریغ می‌کنند نیز ما قادریم در بدترین شرایط تحریم نفت خود را به ونزوئلا برسانیم.

,

محمدبیگی با تاکید بر اینکه در مجلس انقلابی یازدهم ما رگ و ریشه تفکر سازش و سلطه‌پذیری را خواهیم خشکاند، تصریح کرد: ما زیر دوربین‌ها و رصد امریکا، نفت را به ونزوئلا می‌رسانیم و هیچ ابایی هم نداریم؛ کشوری که می‌تواند نفتش را به ونزوئلا برساند می‌تواند سایر کالاهایش را هم بدون ترس و واهمه صادر کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه