اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل خبر داد:

توزیع روزانه 280 هزار لیتر نفتگاز یورو 4 در استان اردبیل

توزیع روزانه 280 هزار لیتر نفتگاز یورو 4 در استان اردبیل
مدنی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: بطور متوسط روزانه 280 هزار لیتر نفتگاز یورو4 در استان توزیع می شود که در درصدد جذب سهمیه بیشتر جهت توزیع در سایر جایگاه‌های عرضه نفتگاز در استان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سبلان‌ما، سید حجت مدنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول سه ماه گذشته سال جاری 17میلیون و 600 هزارلیتر  نفتگاز با استاندارد یورو4 در جایگاه ها عرضه مواد نفتی منطقه اردبیل توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سبلان‌ما,

وی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل دارای 43 باب جایگاه عرضه نفتگاز می باشد که از این تعداد 17 باب در نواحی تابعه ( مرکزی ،خلخال، مشگین شهر،پارس آباد، گرمی و بیله سوار)وظیفه توزیع نفتگاز یورو 4 را برعهده دارند .

,

مدیر منطقه اردبیل با تاکید بر اینکه بنزین و گازوئیل با استاندارد یورو آلودگی کمتری برای محیط زیست دارد، گفت: بطور متوسط روزانه  280 هزار لیتر نفتگاز یورو4  در استان توزیع می شود که در درصدد جذب سهمیه بیشتر جهت توزیع در سایر جایگاه‌های عرضه نفتگاز در استان هستیم.

,

مدنی تصریح کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندی و حفاظت از محیط زیست ، کارشناسان کنترل کیفیت ،  مهندسی فرآورده و خدمات مهندسی  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل هر هفته حداقل یکبار تعداد 71 باب  جایگاه های عرضه سوخت اعم از بنزین و نفتگاز استان را از نظر کیفی و کمی کنترل می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه