اخبار داغ

تحلیل آیت‌الله بهجت از علت دشمنی آمریکا و انگلیس با شیعیان

تحلیل آیت‌الله بهجت از علت دشمنی آمریکا و انگلیس با شیعیان
مرحوم آیت‌الله بهجت فرمود: این یهود هستند که مجالس آمریکا و انگلیس و... را اداره می‌کنند. هرکس که به اسلام نزدیک‌تر است اینها با او دورتر و دشمن‌ترند و در نابودی او کوشاتر؛ به همین دلیل با شیعه بیشتر خصومت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحوم آیت‌الله محمدتقی بهجت مرجع عالیقدر جهان اسلام در بیانی که اشاره به نقش یهودیت در آمریکا و انگلیس دارد، فرمود: یهود و نصاری در بی‌دینی با هم متحد شده‌اند نه در دین؛ زیرا خود نصاری معترف‌اند که یهودی‌ها حضرت مسیح علیه‌السلام را به دار آویختند. با این‌ حال چگونه می‌توانند در دین، علیه اسلام با هم متحد شوند؟! زیرا یهود هم می‌گوید: ما حضرت عیسی علیه‌السلام را کشتیم و او کشته شده و دفن هم شده و زنده و موجود نیست، بر خلاف عقیده مسیحیان که می‌گویند: بعد از قبر بیرون آمد و به آسمان رفت. در انجیل برنابا صریحاً همان اعتقاد مسلمانان را ذکر می‌کند که: «وَ مَا قَتَلُوهُ وَ مَا صَلَبُوهُ وَ لَکن شُبِّهَ لَهُمْ؛ آنان حضرت مسیح علیه‌السلام را نکشتند و به صلیب نکشیدند، بلکه کسی دیگر را به اشتباه به جای او گرفتند».(نساء: 157)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
زیرا در انجیل برنابا دارد که او گفت: من عیسی نیستم، من عیسی نیستم، من اسخریوطی هستم، اما به او اعتنا نکردند و به جای حضرت مسیح علیه‌السلام او را کشتند و به دار آویختند؛ یعنی همانگونه که مسلمان‌ها می‌گویند: در اطاق او روزنه‌ای بود، و او از آنجا بالا رفت. بنابراین، به اتفاق مسیحی‌ها و مسلمانان حضرت عیسی علیه‌السلام الآن در عالم جسمانی زنده است، اما یهود می‌گوید: از دنیا رفته و به خاک سپرده شده است، و ما او را کشته‌ایم. اگر مسیحی‌ها تابع حضرت مسیح علیه‌السلام بودند، خود حضرت مسیح علیه‌السلام، بنابر نقل انجیل برنابا می‌فرماید: «من با زبان و قلب جهاد می‌کنم، و برادر من که بعد از من می‌آید با زبان و بدن و قلب جهاد می‌کند.» با این‌ حال آنها پیغمبر ما صلّی‌اللّه‌علیه‌وآله‌وسلم را جنگجو معرفی می‌کنند، برخلاف حضرت مسیح و برخی از پیامبران علیه‌السلام که با بیان و حکمت و معجزات هدایت می‌کردند.
,
 
,
دروغ می‌گویند که ما تابع مسیح، که جنگ‌جو نبود، هستیم؛ زیرا تمام جنگ‌های جهانی به تحریک، توطئه، نقشه و کمک آنها بوده و هست. گاهی یهود علیه نصاری و گاهی به عکس و این یهود هستند که مجالس آمریکا و انگلیس و... را اداره می‌کنند. در حالی‌ که در انجیل برنابا دارد که حضرت مسیح علیه‌السلام فرمود: «إِنَّ مَنْ یأْخُذُ السَّیفَ بِالسَّیفِ، یهْلِک؛ هرکس در برابر شمشیر، شمشیر بردارد، نابود می‌شود.» هر کس که به اسلام اقرب است اینها با او ابعدند و در نابودی او اَجَدّ و کوشاتر؛ لذا با شیعه بیشتر خصومت دارند، چون به اسلام اَقرب است و تظاهرش بیشتر است، زیرا مسئله حج را که همه فرقه‌های اسلامی دارند، شیعه دارد، به اضافه شعائر دیگر که مخصوص شیعه است و آنها ندارند، پس هرچه آنها دارند شیعه دارد. (در محضر بهجت، ج 1، ص 163)
,
 
,
منبع: تسنیم
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه