اخبار داغ

نماینده خدابنده در مجلس:

آشفتگی بازار مسکن با طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی برطرف می‌شود/ ورود جدی مجلس به موضوع مسکن

آشفتگی بازار مسکن با طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی برطرف می‌شود/ ورود جدی مجلس به موضوع مسکن
حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن موضوع اخذ مالیات از خانه‌های خالی گفت: این طرح می‌تواند در کنترل بازار مسکن بسیار تاثیر گذار باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به موضوع مسکن و اعمال مالیات برای خانه‌های خالی اظهار کرد: این اقدام می‌تواند یکی از عوامل موثر در کنترل قیمت مسکن و اجاره بها باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه این موضوع در گذشته نیز مطرح شده و اگر همتی در کار باشد و به مرحله اجرا برسد قطعا در جامعه تاثیر گذار خواهد بود تصریح کرد: قیمت مسکن به حدی است که خانواده‌ها را تحت فشار قرار داده و با درآمد مردم نیز همخوانی ندارد.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر جزو عضو کمسیون عمران مجلس باشم این موضوع را قطعا پیگیری کرده و با وزارت راه و شهرسازی جهت اجرای این طرح تعامل خواهیم کرد.

,

وی موضوع مسکن را یکی از موضوعات مهمی جامعه عنوان کرد و افزود: قیمت مسکن یکی از بزرگترین دغدغه‌های خانواده‌ها بوده و مجلس نیز قطعا در این رابطه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

,

حسینی با تاکید براینکه بعد از تشکیل کمسیون عمران مجلس قطعا موضوع مسکن مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد عنوان کرد: راه‌ها و ظرفیت‌های مختلفی برای حل مشکل مسکن وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات قیمت زمین، مسکن و ارزش افزوده آن و در نهایت موضوع اجاره استفاده کرد.

,

وی با تاکید براینکه بحث مسکن موضوع روشنی است که شش محور برای آن تعریف شده است افزود: اگر اقدامات لازم در این شش محور تعریف شده اجرایی شود قطعا در بازار مسکن تاثیر گذار خواهد بود.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به طور یقین این موارد را به صورت دقیقی بررسی خواهیم کرد تا بتوانیم در کنترل آشفتگی بازار مسکن گام موثر‌تری برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه