اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا 28 تیرماه

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا 28 تیرماه
جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; عبدالله جعفری در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فراخوان برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان اظهار کرد: امسال ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان زنجان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه امسال جشنواره ابوذر در دو بخش اصلی و ویژه برگزار خواهد شد، ابراز کرد: در بخش ویژه این جشنواره از رسانه‌های فعال در پوشش اخبار کرونا و کمک مومنانه تقدیر به عمل می‌آید.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره موضوعات بخش اصلی جشنواره عنوان کرد: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بسیج و حوزه‌های اقدام، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و موضوع آزاد(یکی از اولویت‌های فراموش شده یا کمتر پرداخته شده) موضوعات بخش اصلی این جشنواره هستند.

,

وی بیان کرد: خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت و سرمقاله، گزارش، عکس، کاریکاتور و چندرسانه‌ای قالب‌های بخش اصلی هستند که فعالین رسانه‌ای می‌توانند آثار خود در این قالب ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

,

جعفری با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 28 تیرماه خواهد بود، افزود: اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر همزمان با مراسم روز خبرنگار برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت Zanjanfestival.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه جشنواره به شماره 02433552240 تماس حاصل فرمایند.

,

وی تصریح کرد: آثار برگزیدگان استانی جشنواره ابوذر برای رقابت با فعالین رسانه‌ای سراسر کشور به جشنواره کشوری که هرساله در تهران برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به استقبال خوب فعالین رسانه‌ای استان از این جشنواره در طول سالهای گذشته اظهار کرد: استقبال از جشنواره ابوذر هر سال در استان زنجان افزایش داشته و از طرفی شاهد افزایش کیفیت آثار ارسالی به این جشنواره هستیم.

,

وی با تاکید بر اینکه بسیج رسانه برای ارتقا حرفه‌ای خبرنگاران استان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و برگزاری جشنواره‌های متعدد از جمله جشنواره ابوذر و امر به معروف و نهی از منکر در همین راستا بوده است.

,

جعفری با تاکید بر نقش رسانه‌ها در گسترش عدالت در جامعه و همچنین تقویت روحیه مطالبه‌گری تصریح کرد: آن چیزی که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود بر آن تاکید داشتند، می‌تواند از طرف رسانه‌ها دنبال و به نتایج خوبی نیز منجر شود.

,

وی اصحاب رسانه را چشمان بیدار جامعه توصیف کرد و افزود: بدون شک برای پیشرفت یک جامعه و همچنین آگاه سازی مردم از توطئه‌های دشمنان و آسیب‌های اجتماعی و مسائل اقتصادی قلم اصحاب رسانه می‌تواند گره گشا باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه