اخبار داغ

مدیر کل بهداشت و سلامت دانشگاه تهران:

سلامت دانشجویان دانشگاه تهران ارزیابی می‌شود

سلامت دانشجویان دانشگاه تهران ارزیابی می‌شود
مقدس از ارزیابی سلامت دانشجویان و گرفتن تعهدنامه رعایت ضوابط بهداشتی توسط دانشجویان متقاضی حضور در دانشگاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دانشگاه تهران، یوسف مقدس، مدیر کل بهداشت و سلامت دانشگاه، ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به بازگشایی تدریجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پیرو تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و افزایش میزان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی از 17 خرداد ماه در دانشگاه، لزوم تدارک و برنامه‌ریزی برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت بهداشت فردی بیش از پیش ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: از همان اولین روز‌های طرح موضوع حضور دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه، این اداره کل بنا به دستور معاونت دانشجویی دانشگاه تهران، اقدام به تدوین و ابلاغ مجموعه‌ای تحت عنوان دستورالعمل بهداشتی فعالیت آموزشی، پژوهشی دانشجویان مقطع دکتری در خصوص ویروس کووید 19، در تاریخ 22 اردیبهشت ماه سال جاری کرده است.

مقدس، افزود: این دستورالعمل علاوه بر ضوابط بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا مبتنی بر آئین‌نامه‌های وزارت بهداشت، حاوی پرسشنامه ارزیابی سلامت دانشجویان و تعهدنامه رعایت ضوابط بهداشتی توسط دانشجویان متقاضی است.

مدیر کل بهداشت و سلامت دانشگاه تهران، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رعایت بهداشت فردی نقش کلیدی و بسزایی در پیشگیری از شیوع و کنترل بیماری دارد، لذا در جلسات حوزه دانشجویی تصمیم گرفته شد که همزمان با از سرگیری مجدد فعالیت دانشگاه، نسبت به تشریح مفاد این تعهدنامه و تأکید بر نظارت و اجرای کامل آن در تمامی اماکن آموزشی و پژوهشی دانشگاه، اقدام شود.

وی در خصوص محور‌های اصلی تعهدنامه گفت: محور‌های اصلی این تعهدنامه، حفظ فاصله فیزیکی، خودداری از حضور در اماکن پرجمعیت، استفاده از ماسک، مراجعه به مراکز درمانی در صورت بروز علائم سرماخوردگی و سایر اقدامات پیشگیرانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه