اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

شهادت انسان را به بالاترین جایگاه می‌رساند

شهادت انسان را به بالاترین جایگاه می‌رساند
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: شهادت انسان را به بالاترین جایگاه می‌رساند و شهدا با خداوند متعال معامله کردند و رستگار شدند و بدون شک ارزش و جایگاه شهادت از هر مقامی بالاتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش عصر سه‌شنبه در دیدار با خانواده شهید حسین سپهری اهرمی از شهدای ناوچه کنارک با بیان اینکه شهدا دارای مدال شفاعت، کرامت، یاری خدا و رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) می باشند، گفت: شهادت انسان را به بالاترین جایگاه می‌رساند و شهدا با خداوند متعال معامله کردند و رستگار شدند و بدون شک ارزش و جایگاه شهادت از هر مقامی بالاتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ارزش‌ها و مرزهای این مرزبوم، آماده حماسه آفرینی، جانفشانی و شهادت می باشد.

,

خانزادی با بیان اینکه منزلت خانواده شهداء و ایثارگران باید در جامعه حفظ شود، افزود: خانواده‌های معظم شهدا سبب برکت این مملکت می باشند.

,

وی خانواده شهدا را الگو و اسوه صبر و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: شکیبایی خانواده معظم شهدا یک الگو و درس بزرگ برای آحاد جامعه و ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و صبر و شکیبایی خانواده‌های آنان از مهم‌ترین عوامل عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه