اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی خبر داد

راه اندازی کارگروه رسانه ای تحول آفرینی خراسان جنوبی

راه اندازی کارگروه رسانه ای تحول آفرینی خراسان جنوبی
رضائی گفت: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تحول جدی در برخی عرصه های پیش رو، کارگروه رسانه ای تحول آفرینی خراسان جنوبی تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سجاد رضائی مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) منظومه ای برای آغاز فصلی جدید در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی ترسیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، سجاد رضائی مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) منظومه ای برای آغاز فصلی جدید در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی ترسیم کرد.,

وی افزود: ایشان یکی از ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) که سبب یک انقلاب جریان ساز در دنیا شد را تحول خواهی و تحول آفرینی برشمردند و تأکید کردند که هنوز پس از 30 سال از نبود فیزیکی و ظاهری ایشان در بین ما، اما می بایست این روحیه تحول خواهی و تحول آفرینی در بطن انقلاب زنده بماند که در برخی جهات این تحول آفرینی کاملا مشهود است و در برخی امور باید این تحول آفرینی جدی تر دنبال شود.

,

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: شرایط استان خراسان جنوبی در برخورداری از امکانات و کم توجهی برخی مسئولان کشوری به این منطقه مرزی و وجود مشکلات عدیده در راستای توسعه این منطقه، می طلبد که یک تحول جدی به منظور پیشرفت منطبق بر اهداف والای نظام جمهوری اسلامی و همراه با عدالت در این استان شکل گیرد.

,

رضائی افزود: یک سوی این پیشرفت در دست مسئولان استانی و کشوری است و یک سوی دیگر این عرصه در دست مردم خوب و قانع خراسان جنوبی است و نقش رسانه ها به عنوان واسط بین مسئولان و مردم در این تحول بنیادین چشم گیر است.

,

وی اظهار کرد: به منظور عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در یک راهبرد استانی و برای نقش آفرینی موثر در راه مطالبه گری منصفانه و نقش آفرین و همچنین فرهنگ سازی مردمی برای کمک به پیشرفت استان خوب خراسان جنوبی، کارگروه رسانه ای تحول آفرینی خراسان جنوبی شروع به فعالیت خواهد کرد.

,

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: در این کارگروه رسانه های استانی با کمک همدیگر، راه های پیشرفت و توسعه مطلوب خراسان جنوبی را بررسی و پس از سوژه یابی دقیق نسبت به تحقق آن در سطح رسانه ای و افکار عمومی اقدام می کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه