اخبار داغ

کارشناس سیاسی مذهبی هرمزگان عنوان کرد؛

مردم آمریکا در به زانو درآوردن لیبرال دموکراسی غربی متحد شدند

مردم آمریکا در به زانو درآوردن لیبرال دموکراسی غربی متحد شدند
شمس گفت: در حال حاضر تمام مردم آمریکا از هر قشر و نژادی با اتحاد هم دست به دست هم دادند تا به آرزوی دیرینه ی خود که به زانو در آمدن لیبرال دموکراسی است برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام عباس شمس کارشناس سیاسی مذهبی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: با اشاره به  رخداد های اخیر آمریکا و اعتراضات پی در پی مردم به دنبال تبعیض نژادی از سوی دولت و پلیس آمریکا اظهار کرد: اعتراضات مردم آمریکا در پی بی عدالتی و تبعیض نژادی از سوی دولت آمریکا به جهان نشان داد که مستکبرین در حال نابودی هستند و مستمندان در حال رسیدن به حق طبیعی خود که عدالت و عدم تبعیض نژادی است هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس سیاسی مذهبی هرمزگان با تاکید بر اینکه انقلاب و تحول جدید و مهمی در آمریکا در حال وقوع است افزود:  با تشکیل انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) قدرت های غرب و شرق از هم شکسته شد و امروز با تشریح گام دوم انقلاب اسلامی از سوی  رهبر معظم انقلاب زمینه  برای اضمحلال و نابودی دولت مستکبر آمریکا آغاز شده است.

,

شمس ناآرامی های موجود در آمریکا را زمینه ای برای ظهورقدرت های حق علیه باطل خواند و ادامه داد:نا آرامی ها موجود در امریکا  به گونه ای خواهد بود که تا  انتقام خون سردار سلیمانی  و دل های به غم نشسته مردمی که سردار شجاع خود را از دست داده اند آرام نگیرید اعتراضات در سراسر کشور آمریکا آرام نخواهد گرفت.

,

وی اضافه کرد: اعتراضات و جنبش های اخیر آمریکا از زمان شیوع کرونا و سو مدیریت از سوی دولت این کشور آغاز شد وبا برخورد خشن پلیس آمریکا در برابر شهروند سیاهپوست آمریکایی به اوج خود رسید و  این عامل  زمینه ای را برای عدالت خواهی در آمریکا به ویژه برای رنگین پوستان و سیاهپوستان ایجاد کرده است.

,

کارشناس سیاسی مذهبی هرمزگان تصریح کرد: در حال حاضر تمام مردم آمریکا از هر قشر و نژادی با اتحاد هم دست به دست هم دادند تا به آرزوی دیرینه ی خود که به زانو در آمدن لیبرال دموکراسی است برسند لذا در گام دوم انقلاب اسلامی قدرت از سوی استکبار گرفته می شود و قدرت در دست جهان اسلام قرار خواهد گرفت و مردم آزادی خواه جهان می دانند که آینده اذعان اسلام خواهد بود و مردم جهان به زودی افول آمریکا را خواهند دید.

,

حجت الاسلام شمش در پایان با نوید خروج آمریکاو اسرائیل از خاورمیانه خاطر نشان کرد: امریکا زمانی به قدرت رسید که جهان اسلام توان و قدرت چندانی نداشت، صدور نفت ایران به کشور ونزوئلا به جهان ثابت کرد که قدرت های غرب اهل هیچگونه مذاکره و صحبت نیستند  و قدرت های آنان از هم شکسته شده است و به زودی  شاهد افول آمریکا  و اسرائیل و خروج انان از خاورمیانه خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه