اخبار داغ

این بار خون اهدا می شود

خیز بلند همدانی ها در رزمایش کمک مومنانه

خیز بلند همدانی ها در رزمایش کمک مومنانه
چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه این بار با اهدا خون در استان همدان با حضور بسیجیان و نیروهای مردمی انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه این بار با اهدا خون در استان همدان با فرمان رئیس سازمان بسیج مستضعفین و با حضور بسیجیان و نیروهای مردمی انجام می شود و این مهم از ۱۵ خرداد ماه شروع و تا روز ۲ هفته ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در همین خصوص برای اطلاع از برنامه ها با مسئولین بسیج جامعه زنان شهرستان ها گفتگویی انجام شد که در ادامه می خوانید.

,

مریم رزجی، مسئول بسیج جامعه زنان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از رزمایش کمک مومنانه بسجیان در قالب اهدای خون خبر داد و گفت: بسجیان شهرستان همدان با اهدای خون خود لبخند برای افراد نیازمند هدیه می آورند.

,

وی افزود: این رزمایش با درخواست سازمان انتقال خون و با فرمان سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در سطح کشور در حال برگزاری است.

,

مراجعه روزانه ۲۰ نفر برای اهدا خون 

, مراجعه روزانه ۲۰ نفر برای اهدا خون , مراجعه روزانه ۲۰ نفر برای اهدا خون ,

مسئول بسیج جامعه زنان همدان با اشاره به برگزاری چندین دوره کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان و کمک به خانواه های نیازمند افزود: این بار از ۱۵ خردادماه به یاد قیام ۱۵ خرداد کمک مومنانه در قالب اهدای خون کلید خورده و به مدت دو هفته ادامه دارد.

,

رزجی عنوان کرد: روز پنج شنبه ۲۲ خرداد ماه بسیج مساجد و پایگاه های مقاومت ناحیه همدان در این رزمایش شرکت خواهند کرد و طبق درخواست سازمان انتقال خون همدان هر روز ۲۰ نفر به این سازمان مراجعه می کنند.

,

 بهاری ها زمانی با تهیه ماسک و گان و حالا با اهدای خون 

,  بهاری ها زمانی با تهیه ماسک و گان و حالا با اهدای خون ,  بهاری ها زمانی با تهیه ماسک و گان و حالا با اهدای خون ,

فاطمه کتابی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بسیج همواره در همه زمینه ها پیشگام بوده و هر جا کاستی در جامعه به وجود آمده بسیج با عزم راسخ خود حضور پیدا کرده تا کمکی برای حل مشکلات کند.

,

وی افزود: به تازگی اعلام شده که کشور ما دچار کمبود خون شده است لذا در این زمینه نیز بسیج جامعه زنان وارد عمل شد و با اعلام فراخوان عمومی از بسیجیان برای اهدای خون دعوت کرد.

,

کتابی ادامه داد: بانوان بسیجی بارها نشان داده اند که در همه زمینه ها پیشگام هستند، تا پیش از این در زمینه تهیه ماسک و گان خوش درخشیدند و حالا در اهدای خون وارد عمل شده اند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار اظهار داشت: با توجه به اینکه مرکز انتقال خون در شهرستان وجود ندارد در حال تدارک تمهیداتی هستیم تا به صورت سیار امکان اهدای خون در شهرستان فراهم آید تا بانوان بسیجی به سهولت و بدون نگرانی از شیوع بیماری کرونا اهدای خون داشته باشند.

,

وی همچنین گفت: در نظر داریم از طریق پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین ظرفیت فضای مجازی برای فراخوان بسیجیان استفاده کنیم تا بسیجیان در این امر خیر شرکت کنند.

,

اسدآباد از وجود پایگاه انتقال خود محروم است، افراد برای اهدا خون به مرکز استان مراجعه کنند

, اسدآباد از وجود پایگاه انتقال خود محروم است، افراد برای اهدا خون به مرکز استان مراجعه کنند, اسدآباد از وجود پایگاه انتقال خود محروم است، افراد برای اهدا خون به مرکز استان مراجعه کنند,

معصومه کاکایی، مسئول بسیج جامعه زنان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به ابلاغ دستور رزمایش کمک مؤمنانه اهدای خون، اظهار کرد: در این راستا ما بیش از دو هزار پیامک را از طریق سامانه پایگاه‌های مقاومت بسیج برای استقبال بسیجیان از این امر خداپسندانه ارسال کردیم.

,

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان اسدآباد از وجود پایگاه انتقال خود محروم است، باید افراد برای اهدا خون به مرکز استان مراجعه کنند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان اسدآباد عنوان کرد: ما در راستای رزمایش کمک مؤمنانه اهدای خون پویش مردمی را هم در فضای مجازی به راه انداختیم تا مردم بتوانند در امر خداپسندانه و خیرخواهانه اهدای خون مشارکت کنند.

,

کاکایی گفت: در صورت وجود پایگاه انتقال خون در اسدآباد قطعا” افراد بسیجی در امر نوع دوستی و خداپسندانه اهدا خون مشارکت بیشتری خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه