اخبار داغ

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی:

هوای چهارمحال و بختیاری دو درجه خنک‌تر می‌شود

هوای چهارمحال و بختیاری دو درجه خنک‌تر می‌شود
هرداد قطره، معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته جاری کاهش نامحسوس دما پیش‌بینی شده است که با این کاهش هوای استان بین یک تا دو درجه خنک تر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از جهانبین نیوز؛ مهرداد قطره، معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، اظهار کرد: میانگین وزنی بارندگی سال زراعی جاری استان از ابتدای مهرماه تا کنون 531 میلی متر است که نسبت به دوره مشابه خود در سال گذشته 36 درصد کاهش داشته است.

وی از کاهش یک تا دو درجه ای هوا در هته جاری خبر داد و گفت: در هفته جاری کاهش نامحسوس دما پیش بینی شده است که با این کاهش هوای استان بین یک تا دو درجه خنک تر می شود.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته و رصد الگوهای هواشناسی پاییز امسال را با میزان بارش کمتری نسبت به سال گذشته سپری خواهیم کرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از ابتدای خرداد ماه تا کنون لردگان با 30 درجه سانتی گراد گمترین و مرکز استان با 4 درجه سانتی گراد ختک ترین نقطه در استان گزارش شده است.

قطره یادآور شد: بر اساس بررسی آخرین نقشه ها و تصاویر ماهواره ای ، تا پایان هفته آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با ازافزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود. برای روزهای پایانی هفته انتظار می رود بر سرعت وزش باد افزوده شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: آسمان استان در 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه