اخبار داغ

اسماعیلی در گفتگو با دانا:

نتوانستیم از طریق سازمان برنامه و بودجه عدالت واقعی را در کشور ایجاد کنیم

نتوانستیم از طریق سازمان برنامه و بودجه عدالت واقعی را در کشور ایجاد کنیم
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم در امر عدالت گستری مصمم است و این در روحیه تک تک منتخبین وجود دارد تصریح کرد: رهبر انقلاب توصیه کردند که روحیه انقلابی و جهادی را در مجلس یازدهم به نمایش بگذاریم.
[

مهدی اسماعیلی، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره راهکار مجلس برای برقرای عدالت گفت: عدالت یک مفهوم عام است که هم مورد تاکیدات دین اسلام و هم مورد پذیرش عقل و منطق انسانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه باید همه مردم به طور عادلانه از امکانات رفاهی بهره مند باشند افزود: مجلس به عنوان ریل گذار حرکت اقتصادی ، اجتماعی و همه ابعاد مدیریتی کشور می تواند نقش مهمی را از راه تصویب قوانین لازم و مطمئن و نیز نظارت درست بر پایبندی مسئولان به قانون داشته باشد.

,

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم در امر عدالت گستری مصمم است و این در روحیه تک تک منتخبین وجود دارد تصریح کرد: رهبر انقلاب توصیه کردند که روحیه انقلابی و جهادی را در مجلس یازدهم به نمایش بگذاریم. 

,

اسماعیلی با اشاره به اینکه در مجلس مصمم هستیم که حقوق مردم را آنگونه که در شان ملت است در اختیارشان قرار دهیم عنوان کرد: به دنبال آن هستیم که مجریان کشور را ملزم به اجرای عدالت در بخش های مختلف مدیریتی کنیم.

,

نماینده مردم میانه با بیان اینکه سازمان عریض و طویل برنامه و بودجه با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در توزیع امکانات و اعتبارات ناموفق بوده است تصریح کرد: در برخی شهرها و استان‌ها مردم از امکانات اولیه رفاهی بی بهره هستند.

,

اسماعیلی با بیان اینکه نتوانستیم از طریق این سازمان عدالت واقعی را در کشور ایجاد کنیم عنوان کرد: مصمم هستیم در مجلس یازدهم تمام قواعد بازی را تحت نظر داشته باشیم تا بتوانیم بخش عظیمی از امکانات کشور را به طور عادلانه بین همه توزیع کنیم.

,

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه عدالت نه تنها در بخش های رفاهی و اقتصادی برقرار نیست خاطرنشان کرد: متاسفانه در بحث آموزش یکسان برای تمام مردم شاهد ناعدالتی هستیم و  آموزش حوزه دیگری است که بایستی عدالت در آن برقرار شود. 

,

وی گفت: کجی نامتوازنی را از توزیع امکانات و برقراری عدالت شاهد هستیم که باید بیش از گذشته برای بهبود وضع موجود تلاش کنیم.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه