اخبار داغ

رئیسی در جلسه شورای اداری استان فارس:

مدیران در نظام اسلامی باید پاسخگو باشند/ هیچ کدام از بانک‌ها حق ندارند کارگاه یا کارخانه‌ای را که تملک کرده اند تعطیل کنند/ زندان‌هایی که در درون شهرها ایجاد شده، جا به جا می شوند

مدیران در نظام اسلامی باید پاسخگو باشند/ هیچ کدام از بانک‌ها حق ندارند کارگاه یا کارخانه‌ای را که تملک کرده اند تعطیل کنند/ زندان‌هایی که در درون شهرها ایجاد شده، جا به جا می شوند
جلسه شورای اداری استان فارس با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از شیرازه، در جریان سفر حجت الاسلام و المسلمین رییسی به استان فارس، جلسه شورای اداری این استان با حضور وی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
, ,
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنجشنبه در شورای اداری استان فارس گفت: برای تشکیل ایران قوی نیازمند مدیران قوی و آماده خطر در شرایط سخت هستیم و از مدیری که در شرایط تحریم عمل می کند حمایت می‌کنیم.
,
 
,
وی اضافه کرد: هیچ کارگاه و بنگاهی که توسط بانک‌ها تملک شده‌اند نباید تعطیل شوند و در راستای جهش تولید باید تمامی ظرفیت‌ها بهره گیری شود.
,
او ادامه داد: مدیران با جرأت و با شجاعت نقش مهمی در تحقق جهش تولید دارند، اعتبارت، برنامه ریزی و نیروی انسانی کار آمد نیز بسیار مهم است با این حال نقش مدیریت در قوت تمامی عوامل تولید دارد.
,
رئیسی در جلسه شورای اداری استان فارس: مدیران در نظام اسلامی باید پاسخگو باشند
,
رئیسی اضافه کرد: هر جا با مردم حرف بزنیم و اقناع افکار عمومی صورت گیرد مردم قانع می‌شوند نمونه‌اش را در سیزده فروردین دیدیم. ما از آن مدیری که در شرایط تحریمی خود را به آب و آتش میزند با همه وجود حمایت میکنیم. از یک صاحب کارخانه که تمام تلاشش روشن نگهداشتن چراغ کارخانه است که کارگر بیکار نشود باید با تمام توان حمایت کرد.
,
 
,
رییس قوه قضاییه بیان داشت: بانک در شرایط فعلی باید به سرمایه گذار، کارآفرین و صاحب کارخانه مهلت بدهد. باید تلاش کنیم برای پرداخت بدهی به این افراد مهلت دهیم. هیچ کدام از بانک‌ها حق ندارند کارگاه یا کارخانه‌ای را که تملک کرده اند تعطیل کنند. همکاران من در بخش‌های مختلف حتما از طریق بانک‌ها پیگیری کنند تا هیچ کارگاه و کارخانه‌ای چرخ تولیدش از حرکت نیفتد و کند شود.
,
رئیسی در جلسه شورای اداری استان فارس: مدیران در نظام اسلامی باید پاسخگو باشند
,
رییس دستگاه قضا تصریح کرد: سوال من این است اگر شبکه بانکی به کسی وام داد و سودی بیش از نصاب اعلامی بانک مرکزی خواست آیا دستگاه قضایی کشور ضامن چنین قراردادی باید باشد که خلاف قواعد اداری کشور تدوین شده است؟! الان قضاوت نمیکنم، ولی در قوه قضائیه در حال بررسی این موضوع هستیم. هیچکدام از بانک‌های کشور حق ندارند کارگاه تولیدی و کارخانه‌ای را که تملک کرده اند تعطیل کند. 
,
, ,
عالی‌ترین مقام قضائی کشور در خصوص حفر چاه غیر مجاز یادآور شد: افرادی که به منابع طبیعی دست درازی می‌کنند باید با آنان برخورد شودو منابع طبیعی همچون مرزهای جغرافیایی کشور است که اگر فردی نسبت به دست درازی به این مرزها اقدام کرد باید مسئولین مربوطه که مرزداران این حوزه هستند با آنان برخورد کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی نباید اجازه دهند موضوع به دستگاه‌های قضائی برسد بلکه پیش از آن باید توسط دستگاه‌های اجرایی با آنان مقابله کرد.
,
 
,
حجت الاسلام رئیسی در خصوص جابه‌جایی زندان‌ها نیز تصریح کرد: قوه قضائیه احتمام ویژه ای بر جا به جایی زندان‌هایی دارد که در درون شهرها ایجاد شده است و اگر استانداری‌ها همکاری کنند نسبت به جا به جایی آنان اقدام خواهیم کرد.
,
 
,
رییس قوه قضاییه بیان داشت: گفت یک بار جستی ملخک، دوبار جستی ملخک، بالاخره یک ناظری یک سوت زنی، یک آمربه معروفی، یک گزارش دهنده فسادی هست. ذائقه نظام، فساد را برنمی‌تابد، همانگونه که هاضمه ما سم را نمی‌پذیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه