اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی:

روند رشد ویروس کرونا در آذربایجان غربی ادامه دارد/تعداد مبتلایان به ۸۲۲۲ نفر رسید

روند رشد ویروس کرونا در آذربایجان غربی ادامه دارد/تعداد مبتلایان به ۸۲۲۲ نفر رسید
آقازاده گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در آذربایجان‌غربی به هشت هزار و ۲۲۲ نفر افزایش پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اروم نیوز، جواد آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی اظهار داشت: با شناسایی ۲۵۹ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی در مجموع تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تا روز ۲۱ خرداد ماه به هشت هزار و ۲۲۲مورد افزایش پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم نیوز,

وی، افزود: تا ۲۱ خرداد مجموع تعداد ترخیصی از بیمارستان و بهبودیافتگان این بیماری در استان به چهار هزار و ۷۲۰ نفر افزایش پیدا کرده است و متاسفانه در این مدت ۲۷۰ نفر از هم استانی ها جان خود را از دست داده اند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در مورد آمار شهرستانی مبتلایان کرونا، عنوان کرد: آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌های استان، در ارومیه دو هزار و ۱۲۷ مورد ، اشنویه ۱۵۴ مورد، بوکان ۸۹۲ مورد، پلدشت ۴۱ مورد، پیرانشهر ۲۲۱ مورد ، تکاب ۱۶۹مورد، چالدران ۱۹ مورد، چایپاره ۷۹ مورد، خوی ۱۳۹۱ مورد، سردشت ۱۴۳مورد، سلماس ۵۲۴ مورد، شاهین‌دژ ۱۲۷ مورد، شوط ۴۱ مورد، ماکو ۹۶ مورد، مهاباد ۱۱۹۴ مورد، میاندوآب ۸۲۷ مورد، نقده ۱۷۱ مورد گزارش شده است.

,

آقازاده گفت: با توجه به شرایط افزایشی و روند رو به بالای بیماری، هم استانی ها نسبت به رعایت کامل پروتکل‌ها و موارد بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه