اخبار داغ

در پی عدم رسیدگی به زمین‌های شهرک رزمندگان انجام گرفت

اولتیماتوم یک‌هفته‌ای شهرداری به کانون پرورش فکری کودکان یزد

اولتیماتوم یک‌هفته‌ای شهرداری به کانون پرورش فکری کودکان یزد
شهرداری منطقه سه یزد از اولتیماتوم یک‌هفته‌ای به کانون پرورش فکری کودکان برای حل مسئله منطقه شهرک رزمندگان یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، چند روز پیش از سوی مخاطبین یزدرسا فیلمی حاوی تصاویری ارسال شد که نشان می‌داد منطقه سعادت‌آباد در شهرک رزمندگان چندین سال است که به یک مکان برای خالی کردن نخاله‌های ساختمانی از سوی رانندگان تبدیل‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا, یزدرسا ,

گلایه مخاطبین از این بود که چرا کسی برای این منطقه کاری انجام نمی‌دهد و همین بی‌توجهی سبب بروز مشکلات برای منطقه شهرک رزمندگان شده است.

,

, ,

کانون پرورش فکری باید تکلیف زمین‌های شهرک رزمندگان را روشن کند

, کانون پرورش فکری باید تکلیف زمین‌های شهرک رزمندگان را روشن کند, کانون پرورش فکری باید تکلیف زمین‌های شهرک رزمندگان را روشن کند,

در همین راستا رضا الهیاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به مشکلات مردم منطقه شهرک رزمندگان در خصوص نخاله ریزی و عدم رسیدگی به این منطقه، گفت: قریب به 20 سال است که زمین‌های این منطقه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان یزد واگذارشده و این ارگان هم باید نسبت به تعیین تکلیف این زمین اقدامات لازم را انجام می‌داد که تاکنون چنین کاری از سوی مسئولان مربوطه صورت نگرفته است.

,

سرپرست منطقه سه شهرداری یزد خطاب به مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد، گفت: این ارگان اگر به این زمین‌ها نیاز دارد که باید شروع به ساخت‌وساز کند و اگر هم نیاز ندارند و یا اینکه اعتباری برای ساخت آن ندارند می‌توانند به شهرداری منطقه بازگردانند.

,

وی خاطرنشان کرد: رانندگان متخلف به راحتی می توانند در این منطقه اقدام به خالی کردن نخاله های خود کنند که چهره بسیار نامناسب به این منطقه داده و برای حل این معضل ابتدا باید دیوارهای بتونی در این منطقه قرار دهند و بعد سریعاً نسبت به ساخت‌وساز آن اقدام کنند.

,

الهیاری با اشاره به اینکه اگر کسی نمی‌تواند برای منطقه کاری انجام دهد به ما واگذار کند چون ما برنامه‌های بسیار خوبی برای آن در نظر داریم افزود: اگر این منطقه به ما واگذار شود یا تبدیل به پارکینگ و یا اینکه تبدیل به فضای سبز خواهیم کرد.

,

سرپرست منطقه سه شهرداری یزد ادامه داد: اینکه کانون پرورش کودکان این منطقه را از مسکن تحویل بگیرد و هیچ کاری برای آن انجام ندهد اصلاً زیبنده نیست.

,

 

,

اخطاریه یک هفته به کانون پرورش فکری کودکان یزد

, اخطاریه یک هفته به کانون پرورش فکری کودکان یزد, اخطاریه یک هفته به کانون پرورش فکری کودکان یزد,

وی با بیان اینکه برای حل این موضوع نامه‌ای به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کردیم، اظهار داشت: در این نامه تأکید شده که اگر طی یک هفته اخیر اقدامات لازم را برای حل مشکلات این منطقه انجام ندهند، از طریق اداره مسکن و شهرسازی ورود خواهیم کرد.

,

, ,

الهیاری با اشاره به برخورد با افراد متخلف در منطقه سعادت‌آباد شهرک رزمندگان یزد، گفت: هفته گذشته دو نفر از رانندگان متخلف را ساعت یک بامداد و در هنگام خالی کردن نخاله به‌صورت غیرقانونی متوقف و با این افراد برخورد صورت گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه