اخبار داغ

رئیس دادگستری میاندوآب:

تمامی دستگاه‌ها از حقوق عامه صیانت کنند

تمامی دستگاه‌ها از حقوق عامه صیانت کنند
حجت الاسلام گل حسینی گفت: حقوق عامه تنها بیت المال نیست بلکه دایره شمول آن وسیع است؛ لذا از مسئولان انتظار می‌رود هرگونه تضییع حقوق عامه و بیت‌المال را گزارش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضاییه در این شهرستان، با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضاییه متفاوت برگزار می‌شود، افزود: سعی خواهیم کرد از اجرای برنامه‌های حضوری خودداری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

حجت الاسلام عادل گل حسینی با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، افزود: حسب دستور رئیس قوه قضائیه در این راستا نیز  در شهرستان میاندوآب نیز با تعامل و همفکری دادگستری با طلبکاران از توقیف دستگاههای واحدهای تولیدی رفع توقیف گردیده تا لطمه ای متوجه تولید نشود.

,

وی با تأکید بر لزوم مبارزه با فساد و احیای حقوق عامه، گفت: حقوق عامه تنها بیت المال نیست بلکه دایره شمول آن وسیع بوده و لذا از مسئولان درخواست انتظار می‌رود هرگونه تضییع حقوق عامه و بیت‌المال را گزارش نمایند.

,

گل حسینی در ادامه ضمن اشاره به موفقیت ها و اثرات مثبت ثبت نام در سیستم قضایی که منجر به کاهش اطاله دادرسی شده، از کسب رتبه برتر میاندوآب در زمینه پرونده های صلح و سازش خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه