اخبار داغ

شهردار رودان مطرح کرد؛

تداوم عملیات ضدعفونی اماکن عمومی و پرتردد شهر رودان

تداوم عملیات ضدعفونی اماکن عمومی و پرتردد شهر رودان
جعفری گفت: معابر و اماکن عمومی شهر رودان در راستای مقابله با ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت شهروندان روزانه ضدعفونی و گندزدائی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان جعفری شهردار رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان و در جهت مقابله با ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک، شهرداری رودان روزانه اقدام به ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی پر تردد سطح شهر می نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

شهردار رودان افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز در شهرستان رودان و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی معابرعمومی و پرتردد، سطح شهر روزانه ضدعفونی می شود.

,

وی ادامه داد: همچنین فضاها و اماکن عمومی از جمله پمپ بنزین ها، ساختمان ها تجاری و مراکز اداری و خدماتی، ایستگاه های تاکسی و باکس های زباله در سطح شهر و محلات به صورت گسترده توسط همکاران واحد خدمات شهری ضدعفونی می شود و این عملیات گسترده ضدعفونی تا عادی شدن وضعیت بهداشت و رفع نگرانی مردم عزیز استمرار دارد.

,

جعفری خاطر نشان کرد: از مردم رودان انتظار می‌رود با رعایت الزامات بهداشت فردی و پرهیز از حضور غیر ضروری در اجتماعات و مکان های عمومی در ریشه کن کردن هرچه زودتر این بیماری همکاری کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه