اخبار داغ

رئیس جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی خبر داد؛

کمبود 77 جایگاه CNG در مشهد/ 7 جایگاه برای استانداردسازی تعطیل شد

کمبود 77 جایگاه CNG در مشهد/ 7 جایگاه برای استانداردسازی تعطیل شد
رضوی‌ راد گفت: در حال حاضر باید تعداد جایگاه‌های سوخت سی ان جی در مشهد دو برابر شود و حداقل به 77 جایگاه دیگر نیاز داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رضوی راد، رئیس جایگاه‌داران سی. ان. جی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس از تعطیلی 7 جایگاه از 77 جایگاه سوخت سی. ان. جی مشهد خبر داد و اظهار کرد: تمامی این جایگاه‌ها به دلیل رعایت نکردن قوانین استانداردسازی به‌صورت موقت تعطیل شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: پیش‌ازاین قرار بود تمامی جایگاه‌های سوخت سراسر خراسان رضوی به‌صورت دوره‌ای بازرسی و فرآیندهای استانداردسازی آن‌ها در پاییز سال گذشته انجام شود اما با گران شدن بنزین و افزایش استقبال مردم از سوخت سی. ان. جی این فرآیند متوقف شد.

,

رضوی راد با اشاره به اینکه استانداردسازی هر جایگاه سی. ان. جی بین 400 تا 500 میلیون تومان هزینه دارد، گفت: پیش‌ازاین شهرداری مشهد اعلام می‌کرد که بخش خصوصی برای استانداردسازی در ابتدا هزینه کند و پس‌ازآن، شهرداری ۵۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت می‌کرد، اما با توجه به اینکه پس از هزینه کرد بخش خصوصی یا پرداختی‌ها با تأخیر انجام می‌شد و یا بخشی از هزینه‌ها توسط شهرداری پذیرفته نمی‌شد، پیمانکار و بهره‌بردار نیز توان مالی پرداخت کامل هزینه‌های استانداردسازی را ندارد.

,

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سی. ان. جی خراسان رضوی تصریح کرد: 40 درصد جایگاه‌های سی ان جی خراسان رضوی متعلق به بخش خصوصی است و متأسفانه هنوز پولی از سوی شهرداری مشهد برای استانداردسازی پرداخت‌نشده، اما صحبت‌ها صورت گرفته و امید است در عمل نتیجه‌ای را شاهد باشیم.

,

وی با بیان اینکه استانداردسازی جایگاه‌ها حدود یک ماه به طول می‌انجامد، گفت: مشکل دیگری که بهره‌برداران جایگاه‌ها با آن روبه‌رو هستند، نبود لوازم استانداردسازی در بازار است زیرا اکثر قطعات جایگاه‌ها وارداتی بوده و خیلی از این قطعات وارد نمی‌شوند.

,

رضوی راد تأکید کرد: تعطیلی جایگاه‌ها بیش از همه به ضرر جایگاه دار است زیرا او باید هرماه هزینه پرسنل، آبونمان آب و برق و اجاره جایگاه را بپردازد لذا جایگاه داران اول از همه متضرر می‌شوند و پس‌ازآن مردم متضرر می‌شوند و مجبور هستند به جایگاه‌های دیگر مراجعه کرده و در صف‌های طولانی منتظر بمانند.

,

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سی. ان. جی خراسان رضوی در مشهد به ازای هر 3 هزار خودرو یک جایگاه سی ان جی وجود دارد که این تعداد از میانگین جهانی فاصله معنی‌داری دارد، گفت: در حال حاضر و با توجه به استقبال مردم از سوخت پاک سی ان جی، جایگاه‌های سوخت باید تعداد جایگاه‌های سوخت سی ان جی در مشهد دو برابر شود و حداقل به 77 جایگاه دیگر نیاز داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه