اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله خبر داد؛

پیست رالی کلاله در انتظار واگذاری زمین

پیست رالی کلاله در انتظار واگذاری زمین
داود عوض زاده گفت: درخواست احداث پیست رالی داده ایم و منتظر دریافت زمین هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، یکی از ویژگیهای جوان و نوجوان، هیجان و سرعت و انجام فعالیتهای ورزشی پرهیجان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

از رشته های پرهیجان و مورد علاقه جوان و نوجوان رانندگی و اجرای حرکات نمایشی و سرعت است.

,

البته انجام این حرکات در معابر و خیابانهای سطح شهر اگرچه موجب تخلیه هیجانات این قشر می شده ولی بروز حوادث دلخراش ، این تخلیه هیجانات را با ناراحتی و غم از دست دادن عزیزان همراه می کرده است.

,

احداث پیست های رالی موتور سیکلت و ماشین سواری و حتی احداث پیستهای کاترینگ(پیستهای کاترینگ پیستهای اقتصادی با درآمدزایی بالا محسوب می شود) که در آن اقدامات ایمنی نیز رعایت شده باشد، از جمله کارهایی است که می تواند هم موجب خالی شدن هیجانات جوانان شود و هم باعث بروز استعدادهای بالقوه این قشر به خصوص برای شرکت در مسابقات کشوری و حتی جهانی.

,

شرق گلستان در این زمینه می تواند یکی از پتانسیلهای خوب ورزشهای پرهیجان باشد.

,

از گنبد کاووس تا کلاله و مراوه تپه ، زمینهای مناسب احداث پیستهای رالی حتی در سطح حرفه ای وجود دارد که می تواند بعضا مکانی باشد برای برگزاری مسابقات کشوری و حتی جهانی.

,

داود عوض زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله که خود از جوانان منطقه محسوب می شود و عنوانهای قهرمانی بین المللی را در کارنامه خود دارد؛ در خصوص پیگیری احداث پیست رالی به خبرنگار ما، گفت: پیگیریهای مختلفی را در این زمینه با مسئولین انجام داده ایم و موضوع را به فرماندار نیز مطرح کرده ایم.

,

عوض زاده مشکل احداث پیست رالی در کلاله را، زمین اعلام کرد و گفت: زمینی را در صوفیان معرفی کردیم که شورای روستا مخالف آن بود و آنهم به خاطر وجود مرکز پرورش اسب در منقطه.

,

وی ادامه داد: پیگیر موضوع هستیم و امیدواریم بتوانیم با مساعدت مسئولین به خصوص نماینده شرق گلستان، فرماندار و اداره منابع طبیعی، این پیست رالی را برای جوانان شرق گلستان احداث نماییم.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله در خصوص ورزش پینت بال هم گفت: در این خصوص با توجه به اینکه محل اجرای این ورزش مساحت زیادی را نمی طلبد؛ منتظر بخش خصوصی هستیم ، چرا که این ورزش به خاطر گران بودن خرید تجهیزاتش، کمتر مورد توجه سرمایه گزاران قرار می گیرد.

,

داود عوض زاده در خصوص جاده سلامت هم گفت: جاده معروف سلامت حتی مصوبه آسفالت شدنش را در زمان فرمانداران سابق گرفته شده بود؛ ولی متاسفانه هنوز اتفاقی برای آن نیافتاده است.

,

وی ادامه داد: در این خصوص ما طرح جاده سلامت داخل شهر را پیشنهاد دادیم که از پل شهرداری شروع می شود و تا فرمانداری شهرستان خاتمه می یابد.

,

عوض زاده گفت: این طرح که هم به زیبایی شهر کمک می کند و هم رفاه و دسترسی سریع تری برای مردم دارد؛ مورد استقبال مسئولین شهرستان نیز قرار گرفته است و ما منتظر نتیجه کار هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه