اخبار داغ

پیگیری آخرین وضعیت پروازهای شرکت آتا در خراسان جنوبی؛

پروازهای آتا در خراسان جنوی همچنان لغو/ آورده ای که پایدار نماند

پروازهای آتا در خراسان جنوی همچنان لغو/ آورده ای که پایدار نماند
پروازهای شرکت آتا که چند ماه بعد از استقرار در خراسان جنوبی برخلاف وعده های مسئولان، کاهش داشت، بیش از سه ماه است که لغو شده است و مشخص نیست چه زمانی پروازهای این شرکت برقرار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عظیم طهماسبی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی در گفت و گو با خاورستان، با اشاره به تعداد پرواز های فرودگاه بیرجند گفت: هم اکنون در طول هفته 28 پرواز در مسیر رفت و برگشت تهران بیرجند و چهار پرواز در مسیر رفت و برگشت مشهد بیرجند فعال است که با توجه به تعداد پروازهای یاد شده، هیچ روزی از هفته بدون پرواز نیستیم و پیش‌بینی می‌شود ظرفیت ایجاد شده پاسخگوی نیاز استان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

 وی افزود: کرونا بر تعداد مسافران فرودگاه بیرجند تأثیر داشت اما این هفته تعداد مسافران از مسافران هفته پیش بیشتر شده است.

,

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در حال رایزنی جهت تغییر ساعات برنامه پروازی فعلی فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند جهت استفاده هرچه بهتر مردم استان هستیم.

,

طهماسبی از آمادگی فرودگاه بیرجند برای پروازهای حج خبر داد و افزود: برنامه دیگری برای افزایش فرودگاه وجود دارد که در صورت قطعی شدن به اطلاع عموم خواهد رسید.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص لغو پروازهای شرکت آتا در خراسان جنوبی گفت: علت لغو پروازهای شرکت آتا مشکلات داخلی آن شرکت بوده است.

,

به گزارش خاورستان، پیگیری خبرنگار ما جهت دریافت پاسخ از شرکت آتا بی نتیجه ماند و با تماس های فراوان موفق به گفت و گو با مدیران و مسئولان شرکت آتا نشد اما شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که شرکت آتا به دلیل بدهی به شرکت ایران ایر که کار هدلینگ پروازها را در فرودگاه بیرجند برعهده دارد، پروازها را لغو کرده است.

,

دی ماه 1397 بود که محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی از حضور شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه بیرجند خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۹۸ وضعیت پروازها ارتقا می یابد و با حضور فعال شرکت هواپیمایی آتا به عنوان پایه پروازی، از سال 98 پروازهای استان به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داشت.

,

هادی سلامی مدیرکل سابق فرودگاه های خراسان جنوبی در دی ماه 97 گفته بود: مکاتبات فراوانی با شرکت های هواپیمایی فعال سطح کشور انجام شد و در نهایت چند شرکت هواپیمایی برای برقراری پروازها قول مساعد دادند که مذاکره حضوری شخص استاندار منجر به آمادگی شرکت هواپیمایی آتا برای پرواز در فرودگاه بیرجند شد.

, مدیرکل,

همچنین پازوکی مدیر عامل شرکت هواپیمایی آتا و هیئت همراه در پایان جلسه ای که اسفند97 در دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری برگزار شد، جهت افزایش پروازها از فرودگاه بیرجند قول مساعد داد و مقرر گردید برنامه پیشنهادی افزایش پروازهای اداره کل فرودگاه های استان مورد بررسی قرار گیرد.

, جلسه, .,

همچنین اردیبهشت ماه 1398 سلامی مدیرکل سابق فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: پرواز‌های آتا فرودگاه بین المللی بیرجند کاهش یافته است.

, کاهش,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه