اخبار داغ

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان مطرح کرد؛

ثبت نام بیش از هزار اصفهانی در مرحله شهرستانی چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن/ برگزاری مسابقات این مرحله به صورت منطقه‌ای

ثبت نام بیش از هزار اصفهانی در مرحله شهرستانی چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن/ برگزاری مسابقات این مرحله به صورت منطقه‌ای
رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: 1142 نفر در مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اصفهان ثبت نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام مهدی طاهری در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری اظهار کرد: ثبت نام این مرحله مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف از ششم اردیبهشت آغاز شده بود و تا 16 خرداد ادامه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: 1142 نفر در مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان اصفهان ثبت نام کردند.

,

وی افزود: ثبت نام در این مسابقات از طریق سایت مسابقات بود؛ رشته های چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ترتیل، تحقیق، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ کل، تفسیر و دعاخوانی است.

,

حجت الاسلام طاهری بیان کرد: 364 نفر از اصفهان، 72 نفر از کاشان، 54 نفر از خمینی شهر ، 133 نفر از فلاورجان، 30 نفر از نجف آباد، 113 نفر از شهرضا، 121 نفر از گلپایگان و 87 نفر از شهرستان های آران و بیدگل و خوانسار برای شرکت در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ثبت نام کردند.

,

وی اضافه کرد: امسال مسابقات شهرستانی به صورت منطقه ای برگزار می شود تا ضمن افزایش کیفیت سطح مسابقات، در هزینه ها نیز صرفه جویی شود که در مجموع 8 مسابقه شهرستانی و یک مسابقه استانی در استان اصفهان برگزار می شود.

,

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان تصریح کرد: مسابقات شهرستانی از 24 خرداد لغایت 27 تیر با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان اصفهان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه