اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان خبر داد؛

تحویل فاز دوم پروژه مبارکه – بروجن به پیمانکار؛ 24 ماه مدت اجرای پروژه

تحویل فاز دوم پروژه مبارکه – بروجن به پیمانکار؛ 24 ماه مدت اجرای پروژه
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از کاهش تلفات جاده ای با احداث باند دوم محور مبارکه – بروجن خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قاری قرآن در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص ساماندهی محور مبارکه-مجلسی-بروجن اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه های شاخص حوزه مهندسی و ساخت راه و شهرسازی اصفهان محسوب می‌شود که برای ارتقاء سطح کیفی، حذف نقاط حادثه خیز و تصادفات رخ به رخ، چهارخطه کردن مسیر در دستور کار قرارگرفت و عملیات اجرایی 13 کیلومتر از آن در سال 1396 آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: باند دوم این محور در دو فاز انجام می شود؛ فاز اول محور مبارکه-بروجن، حدفاصل ورودی شهر مبارکه تا ورودی شهر مجلسی تعریف شده است.

,

وی افزود: این فاز به طول 27 کیلومتر به صورت 4 خطه ترافیک عبوری جدا شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است؛ با توجه به پایان قرارداد فاز اول، تکمیل عملیات اجرایی و چهار خطه نمودن مسیر در پایان سال ۹۸ مورد مطالعه قرار گرفت.

,

قاری قرآن با بیان اینکه پس از برگزاری مناقصه، پیمانکار انتخاب شد، تصریح کرد: در حال حاضر زمین به پیمانکار تحویل و عملیات اجرایی آن آغاز شده و طول پروژه حدود 28 کیلومتر است؛ حدود ۸ کیلومتر از مسیر در منطقه کوهستانی و گردنه قامیشلو واقع شده است.

,

وی ادامه داد: حجم عملیات اجرایی قابل توجه بوده که به همین منظور مدت قرارداد ۲۴ ماه در نظر گرفته شده و اعتبار براوردی مورد نیاز بیش از 314 میلیارد ریال است.

,

مدیرکل راه و شهرسازی اظهار کرد: با تامین اعتبار به‌موقع و همچنین پتانسیل اجرایی پیمانکار انتخاب شده پروژه در زمانی کمتر از زمان قرارداد تکمیل شود و برای استفاده هموطنان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

,

به گزارش صاحب نیوز؛ محور مبارکه- بروجن 55 کیلومتر است که این محور از نظر ارتباط بین سه استان اصفهان، چهارمحال وبختیاری و خوزستان و باتوجه به حجم تردد خودروها در این مسیر، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ این محور یکی از پر خطرترین محورهای استان و حتی کشور است که سالانه تعداد متعددی تصادف رخ منجر به فوت رخ می دهد.

, صاحب نیوز,

با ساخت باند دوم این مسیر، تصادفات رخ به رخ حذف و با اصلاح شعاع قوس ها و اصلاح پلان هندسی مسیر دیگر در آینده شاهد حوادث ناگوار و اتفاقات تلخ در این محور نخواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه