اخبار داغ

معاون اقتصادی اداره‎کل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی خبر داد

سرمایه گذاری چهار کشور خارجی برای تولید برق خورشیدی در خراسان‌جنوبی

سرمایه گذاری چهار کشور خارجی برای تولید برق خورشیدی در خراسان‌جنوبی
بهروزی گفت: چهار کشور خارجی تاکنون ۳۹ میلیون و ۴۷۰ هزار یورو برای تولید برق خورشیدی در خراسان‌جنوبی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد بهروزی معاون اقتصادی اداره‎کل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از سال 1396 تاکنون سه نیروگاه خورشیدی یک ، ۷ و ۱۰ مگاواتی در استان خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: این نیروگاه‌ها با سرمایه ۲۵ میلیون و ۲۱۴ هزار یوروی سرمایه‌گذاران کشور‌های آفریقای جنوبی، آلمان و چین در شهرستان‌های بشرویه، سربیشه و خوسف راه‌اندازی و به شبکه سراسری برق متصل شده که برق تولیدی آن را وزارت نیرو خریداری می‌کند.
,
 
,
معاون اقتصادی اداره‎کل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین یک سرمایه‌گذار از آفریقای جنوبی، برای راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در سربیشه با سرمایه ۱۴ میلیون و ۲۵۶ هزار یورو اقدام و پروانه بهره‌برداری از سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر ایران و همچنین مجوز سرمایه‌گذاری خارجی را اخذ کرده است.
,
 
,
بهروزی عنوان کرد: سرمایه‌گذارانی از اسپانیا و آلمان نیز برای راه‌اندازی نیروگاه‌های ۲ و ۹ مگاواتی در دیهوک شهرستان طبس و بشرویه اقدام کرده‌اند که نیروگاه دیهوک در حال ورود تجهیزات است.
,
 
,
وی اظهار کرد: چهار کشور خارجی تاکنون ۳۹ میلیون و ۴۷۰ هزار یورو برای تولید برق خورشیدی در خراسان‌جنوبی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه