اخبار داغ

پروژه‌ای که مدت‌ها بلاتکلیف مانده است؛

دغدغه مردم فرادنبه از وضعیت ناامن جاده جایگاه سوخت/ شهردار فرادنبه: به زودی مشکل جایگاه سوخت حل می‌شود

دغدغه مردم فرادنبه از وضعیت ناامن جاده جایگاه سوخت/ شهردار فرادنبه: به زودی مشکل جایگاه سوخت حل می‌شود
جاده ورودی جایگاه سوخت شهر فرادنبه وضعیت نا مناسبی دارد و مدتها است که بلاتکلیف مانده و تا کنون مسئولین برای رفع این مشکل اقدامی انجام نداده اند که همین امر اعتراض مردم آن منطقه را بلند کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ وضعیت نا امن و خطرناک جاده ورودی جایگاه های سوخت و منطقه خدماتی در فرادنبه مدتها به دلیل کم توجهی مسئولین به حال خود رها شده و اخیرا" برای بهسازی از این ورودی از نخاله های ساختمانی استفاده شده که این اقدام عجیب باعث گلایمندی بیشتر اهالی این شهر شده است

جایگاه سوخت مناسبی در شهر فردانبه وجود ندارد

یکی از شهروندان در این خصوص به خبرنگار ما می گوید: چندین سال است که در فرادنبه جایگاه سوخت و فاز خدماتی داریم ولی متاسفانه یک ورودی و خروجی درست و حسابی نداریم .

او ادامه می دهد: نخاله های ساختمانی را که خراب کردند در اینجا می ریزند.
یکی دیگر از شهروندان در این خصوص  گفت: این قسمت نا امن است و اگر کسی مسیر را بلد نباشد حتما" تصادف می کند.

او می افزاید: بهتر است مسئولین به این مشکل ما رسیدگی  و هرچه سریعتر مسیر جایگاه سوخت را اصلاح  کنند.



در آینده ای نزدیک مشکل جایگاه سوخت شهر فرادنبه حل می شود

طهماسبی شهردار فرادنبه در این خصوص به خبرنگار ما گفت: پیمانکار اداره راه به خاطر یک سری مشکلات کار را رها کرده بود که خوشبختانه مشکلات حل شده و به زودی برای تکمیل این پروژه شروع به کار می کند.

وی  با اشاره به اینکه زمین های اطراف جایگاه سوخت مشکل تملک داشتند تصریح کرد: باتمام کشاورزان ان منطقه صحبت شد و مشکل این زمین ها حل شده و در آینده ای نزدیک این مسیر اصلاح  می شود.

طهماسبی با اذعان بر اینکه باند دوم به سمت شهرکرد و باند فعلی با یکدیگر متفاوت است بیان داشت: ورودی و خروجی پمپ بنزین بر اساس باند دوم ساخته و احداث می شود.

وی به مسئله نخاله های ساختمانی در اطراف پمپ بنزین نیز اشاره کرد و گفت: اگر هر کدام از نیروهای شهرداری نخاله های ساختمانی را در این منطقه رها کرده و چهره زشتی به آن جا بدهند قطعا" برخورد میکنیم.

به گزارش جهانبین نیوز، به گفته شهردار فرادنبه با برطرف شدن مشکل پیمانکار اداره راه و شهرسازی به زودی مشکل جایگاه سوخت شهر فرادنبه حل می شود و دیگر شاهد نخاله های ساختمانی در این منطقه نیز نیستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
, جایگاه سوخت مناسبی در شهر فردانبه وجود ندارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, در آینده ای نزدیک مشکل جایگاه سوخت شهر فرادنبه حل می شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه