اخبار داغ

نظارتی که به آرزویی برای مردم یزد تبدیل شده است

کارگروه تنظیم بازار نظاره‌گر افزایش قیمت‌ها

کارگروه تنظیم بازار نظاره‌گر افزایش قیمت‌ها
مردم استان یزد به علت عدم نظارت کارگروه تنظیم بازار برافزایش قیمت‌ها، گلایه‌هایی دارند که استاندار یزد قول تقویت نظارت‌های این ستاد را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، کارگروه تنظیم بازار سالانه با برگزاری جلسات مختلف با حضور اعضای این ستاد در هر استان، در جهت تنظیم بازار و کنترل شرایط اقتصادی تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

تنظیم بازار مجموعه‌ای از مقررات، سیاست‌ها و استراتژی‌هایی است که برای حمایت از نهادهای بازار مانند مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان استفاده می‌شود.

,

برای این منظور سیاست‌هایی برای تغییر در عوامل مؤثر بر عرضه و تقاضای کالاها اعمال می‌شود؛ بنابراین تنظیم بازار تعریف بسیار گسترده‌ای دارد و به روش‌های مختلف قابل اجرا است، اما درمجموع شامل افزایش یا کنترل مقدار و قیمت عرضه و تقاضا، حفظ یا تثبیت درآمد تولیدکنندگان و حمایت از مصرف‌کنندگان می‌شود.

,

این ستاد در استان یزد به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل صنعت و معدن و تجارت یزد برگزار و نسبت به تغییرات پیش‌آمده در قیمت بازار و احتمال تحولات آینده تصمیماتی گرفته می‌شود.

,

مسئله اصلی در این میان، عدم نظارت کافی بر قیمت‌های عرضه‌شده کالا به مردم و همچنین عدم رضایت شهروندان از این شرایط به وجود آمده است. علت این نارضایتی در گفته‌های شهروندان یزدی این است که به‌ندرت فروشنده‌ای در یزد اقلام موجود خود را به قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار به فروش می‌رساند و طبیعتاً این عمل نشان از نقش بی‌اثر این ستاد در کنترل بازار دارد.

,

 

,

نظارت کارگروه تنظیم بازار در یزد تقویت می‌شود

, نظارت کارگروه تنظیم بازار در یزد تقویت می‌شود, نظارت کارگروه تنظیم بازار در یزد تقویت می‌شود,

محمدعلی طالبی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص نحوه نظارت کارگروه تنظیم بازار استان یزد بر قیمت‌ها، گفت: روز جمعه 23 خردادماه جلسه‌ای در این رابطه برای تقویت نظارت بر بازار برگزار شد و اینکه جلسه دیگری برگزار خواهد شد تا نظارت دستگاه‌های مرتبط ازجمله تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن و تجارت با جدیت بیشتری دنبال شود.

, یزدرسا,

, ,

استاندار یزد در رابطه بااینکه آیا وی از وضعیت نظارت کارگروه تنظیم بازار رضایت دارند یا خیر؟ افزود: در استان یزد درمجموع با توجه به وضعیت‌هایی که وجود دارد، بحث نظارت در حال انجام است.

,

وی در پایان اظهار داشت: در برخی از اقلام مانند خوراکی و آشامیدنی‌ها باید نظارت بیشتری صورت گیرد که در همین راستا اقداماتی در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه