اخبار داغ

فرمانده سپاه رشتخوار خبر داد؛

درآمد 15 میلیونی از کشت گندم دیم توسط جوانان بسیجی رشتخوار

درآمد 15 میلیونی از کشت گندم دیم توسط جوانان بسیجی رشتخوار
حمیدرضا نامور گفت: جوانان کارآفرین بسیجی در رشتخوار در اقدامی جهادی و مبتکرانه با همکاری اداره اوقاف با ایده کاشت گندم به صورت دیم موفق به درآمد زایی 15 میلیون تومانی در این شهرستان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا نامور، فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار صبح توس گفت: جوانان بسیجی و فعال پایگاه امام رضا(ع) رشتخوار در اقدامی جهادی و مبتکرانه  با استفاده از زمین های بلااستفاده در این شهرستان با همکاری اداره اوقاف با ایده کاشت گندم به صورت دیم موفق به درآمد زایی 15 میلیون تومانی در این شهرستان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

محمد حسین پور فعال و فرمانده پایگاه بسیج پایگاه امام رضا(ع) رشتخوار در همین رابطه به خبرنگار ما، گفت: 21 هکتار اراضی که در سال های قبل بلااستفاده مانده و هیچ کشتی در آن انجام  نشده بود از اداره اوقاف اجاره و با همکاری چند تن از جوانان پایگاه امام رضا(ع) رشتخوار با کشت دیمی موفق به درآمد زایی و سود اوری 300 درصدی شدیم.

,

این جوان کارآفرین با اشاره به اینکه بارندگی های خوب ابتدای امسال فکر کشت گندم دیم توسط پایگاه بسیج و جوانان بسیجی را در این منطقه ایجاد کرد، گفت: با انجام این کار بحث اشتغال زایی برای 7 نفر به صورت مستقیم انجام شد.حسین پور در رابطه با درآمد بدست آمده از اجرای این طرح گفت: یک سوم درآمد بدست آمده از این طرح صرف امور فرهنگی پایگاه خواهد شد و ما بقی ذر بحث ایجاد اشتغال جوانان پایگاه بکارگیری می‌شود.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه شناسایی ظرفیت های پیرامون نیلزمند تفکر است، گفت: می توان با انجام فکر های خوب اقتصادی کمک شایانی به ایجاد اشتغال برای جوانان نیازمند شغل و حرفه کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه