اخبار داغ

قصه پر غصه مایه حیات در جنوب شرق ادامه دارد؛

لبان خشکیده شهروندان شرق کشور با تدبیر مسئولین ترک خورد/ امور آب پاسخگوی خبرنگاران نیست

لبان خشکیده شهروندان شرق کشور با تدبیر مسئولین ترک خورد/ امور آب پاسخگوی خبرنگاران نیست
برخی از شهروندان سیب و سورانی در پی قطعی مکرر و افت فشار آب در این شهرستان ضمن ابراز گلایه و نارضایتی از عملکرد اداره آب خواستار مرتفع شدن این معضل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، کم بود آب، قطعی مکرر و افت فشار آب با آغاز فصل گرما به سریال پرتکرار مردمان جنوب سیستان و بلوچستان تبدیل شده است.

قصه پر غصه قطعی  و افت فشار آب در اغلب شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان با آغاز فصل گرما و راه اندازی کولر های آبی زندگی را برای مردم این خطه از کشور با سختی مواجه کرده است. 

یکی از شهروندان سیب و سورانی در گفت و گو با خبرنگار ما، بیان کرد: اهالی شهر سوران برای تهیه آب مورد نیاز در طول روز با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

وی با بیان اینکه برخی از شهروندان به مدت چهار روز در هفته آب ندارند، ادامه داد: مشکل مهم و اصلی در حال حاضر شهروندان در بحران کرونا در این شهرستان کمبود آب است که منجر به نگرانی شده است.


کمبود آب معضل جدی شهروندان سیب و سورانی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
, کمبود آب معضل جدی شهروندان سیب و سورانی,


این شهروند سیب و سورانی ادامه داد: با آغاز فصل گرما کولر های آبی در این منطقه راه اندازی می شود از سوی دیگر با توجه به تعرفه های بالای برق نمی توان از کولر گازی یا اسپیلت استفاده کرد، حال با وجود افت فشار آب و قطعی مکرر آب لوله کشی از کولر آبی هم نمی توان استفاده کرد. 

وی خاطر نشان کرد: قرار بوده پروژه انتقال آب ماشکید به سوران در سال ۹۶ به اتمام برسد اما با گذشت بیش از سه سال از اخرین وعده، همچنان این پروژه مورد بهره برداری قرار نگرفته است. 

 پرکی یکی دیگر از شهروندان سیب و سورانی با اشاره به جلسه مدیر اداره آب شهرستان با اعضای شورای شهر، گفت:  در این جلسه مقرر شد تا شهرداری آب چاه را موقتا در اختیار اداره آب قرار دهد تا در مدار قرار گیرد و مشکل شهروندان مرتفع شود. 

وی خاطر نشان کرد: اداره آب موظف است مشکلات این حوزه را در بحران کرونا مرتفع سازد تا مردم از این باب نگرانی نداشته باشند. 

لازم به ذکر است خبرنگار ما جهت پیگیری مشکلات حوزه آب شهرستان سیب و سوران با نعمان رییسی رییس امور آب شهرستان تماس گرفت که وی پاسخگوی تلفن خود نبود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه