اخبار داغ

مدیر کل بهزیستی البرز مطرح کرد؛

ترخیص 217 کودک از مراکز بهزیستی در البرز/ 53 خانم مجرد متقاضی فرزند هستند

ترخیص 217 کودک از مراکز بهزیستی در البرز/ 53 خانم مجرد متقاضی فرزند هستند
اسدالله حیدری گفت: در حال حاضر هزار نفر متقاضی پذیرش فرزند از بهزیستی البرز هستند که 53 مورد آنها خانم های مجرد و بالای 30 سال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرکل بهزیستی استان البرز امروز دوشنبه با اشاره به اینکه خرید و فروش کودک جرم است، در جمع خبرنگاران گفت: در صورت اطلاع از فعالیت این باندها، پیگیری های لازم را انجام می دهیم تا مقامات قضائی به این موضوع ورود کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
اسدالله حیدری به پذیرش 185 کودک توسط مراکز بهزیستی در سال 98 اشاره کرد و افزود: 96 مورد این کودکان به دلیل عدم صلاحیت والدین، 20 نفر به دلیل مفقودالاثر بودن سرپرست و 69 نفر به واسطه مجهول الهویه بودن وارد مجموعه‌های زیر نظر بهزیستی شدند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تنها 20 درصد از کودکانی در بهزیستی نگداری می شود شرایط واگذاری در قالب امین موقت یا فرزندخواندگی را دارند، اظهار داشت: به ندرت رها شدن کودک در خیابان های البرز را شاهدیم و در سال 98 نیز صرفا یک مورد به ثبت رسید.
,
 
,
مدیر کل بهزیستی البرز به ترخیص 217 کودک از مراکز بهزیستی در سال 98 اشاره و تصریح کرد: 69 مورد از این آمار فرزندخوانده، 33 نفر امین موقت، 96 مورد انتقال به خانواده خود و 19 نفر هم ترخیص مستقل شده اند.
,
 
,
اسدالله حیدری در خاتمه با اشاره به نگهداری کودکان بد و بی سرپرست در 25 مرکز البرز، خاطرنشان داشت: در حال حاضر هزار نفر متقاضی پذیرش فرزند از بهزیستی البرز هستند که 53 مورد آنها خانم های مجرد و بالای 30 سال هستند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه