اخبار داغ

معاون اداره کل راهداری خبرداد؛

توزیع 34 هزار حلقه لاستیک در استان زنجان

توزیع 34 هزار حلقه لاستیک در استان زنجان
علی مدقالچی، معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از اول مهر سال گذشته تا کنون 34 هزار و 232 حلقه لاستیک در استان زنجان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از اول مهر ماه سال گذشته توزیع لاستیک در استان‌های کشور به صورت سیستمی انجام می‌شود که در استان زنجان نیز توزیع اینگونه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی گفت: از اول اجرای طرح 36 هزار و 478 حلقه لاستیک از اداره صمت به اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان تخصیص یافته است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: از این تعداد 34 هزار و 232 حلقه به صورت حواله از سوی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان به رانندگان ارائه شده است.
,
 
,
معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: این تعداد لاستیک تا 22 خرداد ماه سال جاری توزیع شده است و همچنان ادامه دارد.
,
 
,
مدقالچی تصریح کرد: افزایش قیمت باید از سوی سازمان صمت ارائه شود و اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان در زمینه توزیع لاستیک فعالیت می‌کند و در حال حاضر با کمبود لاستیک خاور در استان مواجه هستیم.
,
 
,
وی ادامه داد: چند ماهی است که لاستیک خاور توزیع نمی‌شود و وضعیت توزیع لاستیک نیز در برخی از خودروها ضعیف است.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: لاستیک مورد نیاز رانندگان حمل‌و‌نقل برون شهری بر اساس میزان پیمایش و ظرفیت ناوگان اختصاص می‌یابد تا از تخلفات جلوگیری شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه