اخبار داغ

پاسخ معاون وزیر ارشاد به منتقدان ادغام؛

نظر مدیران فرهنگی و اهالی نشر اخذ شده بود

نظر مدیران فرهنگی و اهالی نشر اخذ شده بود
معاون فرهنگی وزیر ارشاد در پاسخ به انتقادات پیرامون ادغام موسسات وزارت ارشاد گفت: در چند جلسه موضوع با مدیران موسسات تابعه و همچنین اهالی نشر و کتاب در میان گذاشته شد و نظرات و پیشنهادهای آن‌ها درباره شیوه ساماندهی دریافت شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی و چگونگی ادغام موسسات زیرمجموعه این معاونت اظهار داشت: قرار نیست هیچ بخش یا فعالیتی از موسسه‌های خانه کتاب و نمایشگاه‌های فرهنگی و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان حذف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* ادغام از سیاست‌های فراگیر وزارت ارشاد است

, * ادغام از سیاست‌های فراگیر وزارت ارشاد است, * ادغام از سیاست‌های فراگیر وزارت ارشاد است,

جوادی با بیان اینکه این اقدام خاص معاونت امور فرهنگی نبوده است، اظهار کرد: تصمیم برای ساماندهی موسسات همه بخش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در برمی‌گیرد و یکی از سیاست‌های فراگیر این وزارتخانه است.

,

* پاسخ و موضع ارشاد درباره ادغام موسسات فرهنگی به‌زودی منتشر می‌شود

, * پاسخ و موضع ارشاد درباره ادغام موسسات فرهنگی به‌زودی منتشر می‌شود, * پاسخ و موضع ارشاد درباره ادغام موسسات فرهنگی به‌زودی منتشر می‌شود,

وی گفت: پیش از این چندین بار توضیحاتی در این باره از طریق روابط عمومی معاونت فرهنگی ارائه شده و توضیحات تفصیلی نیز درباره روند انجام این طرح از طریق روابط عمومی منتشر خواهد شد.

,

* نظرات و پیشنهادهای آن‌ها درباره شیوه ساماندهی و ساختار پیشنهادی اخذ شد

, * نظرات و پیشنهادهای آن‌ها درباره شیوه ساماندهی و ساختار پیشنهادی اخذ شد, * نظرات و پیشنهادهای آن‌ها درباره شیوه ساماندهی و ساختار پیشنهادی اخذ شد,

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره گرفتن مشورت در خصوص ادغام موسسات گفت: در چند جلسه، موضوع با مدیران موسسات تابعه و همچنین اهالی نشر و کتاب در میان گذاشته شد و نظرات و پیشنهادهای آن‌ها درباره شیوه ساماندهی و ساختار پیشنهادی دریافت شده و در حال حاضر هم همین مسیر در حال انجام است.

,

 

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه