اخبار داغ

در اولین جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس تشریح شد؛

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در حاشیه شهر شیراز/ سرکشی خادمیاران رضوی از ۴۴ بیمارستان و مراکز درمانی فارس

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در حاشیه شهر شیراز/ سرکشی خادمیاران رضوی از ۴۴ بیمارستان و مراکز درمانی فارس
اولین جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس با حضور نهاد ها و دستگاه های عضو به همراه تشریح برنامه های دهه کرامت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، اولین جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس با حضور نهاد ها و دستگاه های عضو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

در این جلسه حجت الاسلام نیازی؛ مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با عنوان اینکه یکی از وظایف ما در سازمان میراث فرهنگی ارائه خدمات در گردشگری مذهبی می باشد گفت: برگزاری تور های مختلف با محوریت حرم های مطهر و همکاری دستگاه های مختلف برگزار شود.

,
وی با ابراز اینکه آمادگی ارائه بسته های اقامتی ارزان قیمت با همکاری بخش های اقامتی برای خادمان رضوی داریم افزود: از این رو شیراز و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بیشتر به افراد معرفی شود و با دعوت خادمان و مسئولان حرم های امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، حضرت شاهچراغ (ع) در دهه کرامت  در مشهد و قم نیز معرفی خواهند شد.
,
 
,
به گفته این مقام مسئول  افرادی که اسامی «فاطمه» یا «معصومه»، «احمد» و «رضا» با هر پسوند و یا پیشوند می توانند در این ایام با ارائه کارت ملی از تخفیف ویژه در بازدید از اماکن گردشگری برخوردار می شوند . مسیر طریق الرضا باید احیا شود و مسیر حرکت امام رضا (ع) از استان فارس در فضای مجازی با طراحی نرم افزاری بیشتر به نسل جدید معرفی شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه آماده همکاری برای معرفی حضرت شاهچراغ (ع) هستیم، افزود: توسعه گردشگری مذهبی در سال جهش تولید برای اقتصاد هم خوب است و رونق اقتصادی سالم در بخش گردشگری مذهبی شکل می گیرد.
,
 
,
در ادامه جلسه جابر مهدیار مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس با اشاره به تشکیل قرارگاه بهداشتی احمد ابن موسی (ره) در مبارزه با ویروس کرونا گفت: این کار باعث هم افزایی بین دستگاه ها شد و در دهه کرامت هم نیازمند هم افزایی از جنس آن است تا بتوانیم برنامه ها را اجرا کنیم.
,
 
,
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس با اشاره به اینکه این هم افزایی باید با موضوعاتی که در سطح کشور باید از جمله جهش تولید گره بخورد، خاطر نشان کرد: امسال به خاطر کرونا حضور خادمان رضوی در اماکن کمررنگ تر شده است. اما سرکشی از ۴۴ بیمارستان و مراکز درمانی در سطح استان فارس خواهیم داشت.
,
 
,
وی تصریح کرد: با توجه به سال جهش تولید، سرکشی خادم یاران از کارخانه ها و تقدیر و تشکر از افرادی که در سال جهش تولید، کار چشمگیری انجام داده اند در دستور کار قرار دارد.
,
 
,
مهدیار اظهار داشت: هرجا که نتوانستیم برنامه ها را به صورت تجمیعی انجام دهیم، سمت و سوی برنامه ها را به خانه ها برده ایم و 220 کلاس مخصوص بچه های پیش دبستانی در اختیار داریم و جشن ها را در این کلاس ها برگزار می کنیم.
,
 
,

تقوا فر نماینده سازمان فرهنگی شهرداری در این جلسه اظهار داشت: مشخص ترین کرا شهرداری شیراز به مناسبت دهه کرامت تبلیغات و فضا سازی شهری است. برگزاری جشن های فرهنگی و هنری با حضور تولید محتوا های ادبی، خوشنویسی برای دختران شهر و مسابقه ایستگاهی مادر و کودک، همایش گردشگری آیین های قومی و مذهبی، فرصت ها و جاذبه های گردشگری از دیگر برنامه های این نهاد می باشد.

,
وی در ادامه افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته قصد برگزاری جشن ها در نقاط حاشیه نشین شهر داریم.
,
به گفته تقوا فر دفتر حمایت و هم افزایی سازمان های مردم نهاد در دهه کرامت افتتاح خواهد شد.
,
 
,
تجلیل از دختران موفق فارس در روز دختر 
, تجلیل از دختران موفق فارس در روز دختر ,
 
,
حجت الاسلام رحیم صفری گرایی معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس در ادامه این نشست با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا جشن ها در امامزادگان و برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود افزود: شب های قدر برنامه های بسیار خوبی به صورت زنده برگزار شد و سوم تیرماه با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر دهه کرامت آغاز می شود که باید از دختران موفق استان فارس در رشته های مختلف تجلیل به عمل آید.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تجدید بیعت «حجاب فاطمی» که با حضور خدام حرم های مطهر با حضرت ام احمد (س)، مادر حضرت شاهچراغ (ع) انجام می شود، اظهار داشت: در پنجم ذیقعده روز بزرگداشت امامزادگان نیز برنامه های مختلفی از جمله نورافشانی و فضاسازی محیطی را خواهیم داشت.
,
 
,
حجت الاسلام صفری گرایی تصریح کرد: بقاع متبرکه این امادگی را دارد که جشن ها و مسابقات را در این دهه با همکاری حرم مطهر و دستگاه های مختلف اجرایی در فضای مجازی برگزار کند.
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه