اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت استان فارس:

برنامه‌ای برای تعطیلی حج اعلام نشده و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است

برنامه‌ای برای تعطیلی حج اعلام نشده و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است
زینلی گفت: هیچ گزارش و دستورالعملی برای تعطیلی برنامه های حج نداریم و اگر شرایط مهیا شود اجرا خواهد شد و ما منتظر ابلاغ هستیم و تمام گفته ها تنها یک حدس و گمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، علیرضا زینلی مدیرکل حج و زیارت استان فارس در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: هیچ گزارش و دستورالعملی برای تعطیلی برنامه های حج نداریم و اگر شرایط مهیا شود اجرا خواهد شد و ما منتظر ابلاغ هستیم و تمام گفته ها تنها یک حدس و گمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
مدیرکل حج و زیارت استان فارس با اشاره به اینکه همچنان منتظر برنامه ریزی وزارت حج عربستان هستیم تا تکلیف حج امسال معلوم شودگفت: اگر حج تعطیل شود، افرادی که بنا بوده اعزام شوند سال 1400 اعزام می شوند.
,

وی با اشاره به اینکه برنامه هایی با محوریت حضرت شاهچراغ (ع) و میثاق با شهدا را در دهه کرامت خواهیم داشت، یادآور شد: سال های گذشته نصب ماکت کعبه و نمایشگاه حج در حرم برگزار شد که نمایشگر خوبی برای برنامه های فرهنگی است که امسال هم می توانیم این کار را انجام دهیم.

,

زینلی با اشاره به اینکه میثاق با حضرت شاهچراغ (ع) را با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی خواهیم کرد، افزود: محافل قرآنی را هم اجرایی خواهیم کرد. با ارتباط خوبی که با کشور عراق و سوریه داریم میتوان برنامه حرم تا حرم را اجرا کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه