اخبار داغ

واکنش کاربران فضای مجازی به بازداشت تعدادی از مدیران خراسان رضوی؛

تعداد بالای دستگیری مدیران نشانه قوی بودن سیستم نظارتی است یا افزایش فساد در مدیران؟

تعداد بالای دستگیری مدیران نشانه قوی بودن سیستم نظارتی است یا افزایش فساد در مدیران؟
در پی انتشار اخباری در رسانه‌های رسمی خراسان رضوی در مورد شناسایی چندین پرونده فساد و بازداشت تعدادی از مدیران شهری و استانی، کاربران فضای مجازی در توییت‌هایی نسبت به فساد در مدیران خراسان رضوی واکنش نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در پی انتشار اخباری در رسانه‌های رسمی خراسان رضوی در مورد شناسایی چندین پرونده فساد و بازداشت تعدادی از مدیران شهری و استانی، کاربران فضای مجازی در توییتی هوایی نسبت به فساد در مدیران خراسان رضوی واکنش نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

«احسان بابایی»، فعال رسانه‌ای در توییتی نوشت: «#فساد داره تو خراسان رضوی لونه میکنه یا سیستم نظارتی و قضایی داره قدم‌هارو محکم برمیداره؟ چه خبر دقیقا!».

,

, ,

 

,

کاربر توییتری دیگری، «سنگر رزم» نوشت: «عدم نظارت دقیق بر عملکرد دولت و نبود سیستم بازرسی در ایران و همین طور سلسله مراتب پایین تر سبب بروز اختلاس های چند هزار ملیاردی و گرفتن رشوه که بوی تحفن مفسدین استانی رو گرفته. چه کسی جوابگو این فضاحت است...».

,

, ,

 

,

«ملوان زبل» به زبان شعر اعتراضی نوشت: «این زمان هم که عصر دزدی‌ هاست، فرصت اختلاس بی پرواست، خراسان همچنان بود اول، این زمان از سیاست انگل، اختلاسی چنین که بی همتاست، در جهان بی نظیر و استثناست...»

,

, ,

 

,

یکی دیگر از فعالان فضای مجازی در توییتی نوشت: «به نظرتون تعداد بالای دستگیری های مدیران شهری و استانی تو خراسان رضوی به خاطر قوی بودن سیستم نظارتی و قضاییه یا بالا بودن فساد تو استان؟».

,

, ,

 

,

«متین رضوی» فعال رسانه‌ای و خبرنگار خبرگزاری مهر خراسان رضوی نیز نوشت: «قطعا فساد بصورت سیستماتیک انجام میشه و کسی که اقدام به فساد میکند با پشت گرمی انجام می دهد؛ خراسان رضوی هم با وجود منابع زیاد از این امر مستثنی نیست».

,

, ,

 

,

توییت‌های دیگر فعالان سیاسی و کاربران توییتر با این موضوع  را در ادامه می‌بینید:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه