اخبار داغ

گلایه پاکبان بندرعباسی از مردم؛

مدافعان پاکیزگی؛ ماسک و دستکش نریزی مریضی کمتر ابو +فیلم

مدافعان پاکیزگی؛ ماسک و دستکش نریزی مریضی کمتر ابو +فیلم
اقشار مختلفی در مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت رسانی هستند یکی از این اقشار پاکبانان می باشند که شبانه روز برای نظافت شهر تلاش می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز، اقشار مختلفی در مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت رسانی هستند یکی از این اقشار پاکبانان می باشندکه شبانه روز برای نظافت شهر تلاش می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

پاکبانان کسانی هستند که زحمات بسیاری در زیباسازی و نظافت شهر انجام می دهند.این روزها رفتگران کارشان سخت تر و بلکه خطرناک تر  از ایام دیگر شده است با پیدا شدن سر وکله ویروس کرونا در جهان و توصیه ها برای زدن ماسک و استفاده از دستکش،  برای در امان ماندن از این ویروس، استفاده مردم از این اقلام بیشتر شده است از این رو عده ای از شهروندان بعد از استفاده  از ماسک و دستکش آنان را در خیابان رها می کند.

,

, ,

با توجه به اینکه بعضی از شهروندان بعد ازاستفاده از اقلام بهداشتی آن رها می کند پاکبانان مجبورند که دستکش ها و ماسک هایی آلوده و استفاده شده را از خیابانها، معابر و کوچه ها جمع آوری کنند.

,

پاکبانان در شیفت های کاری متفاوت برای نظافت شهر و حفظ سلامت مردم با انواع و اقسام آلودگی‌ها و خطر ابتلا به کرونا مواجه هستند، بنابراین مردم هم برای کمک به این افراد علاوه براینکه در خانه می ماند باید نسبت به رها نکردن اقلام بهداشتی  اقدام کند.

,

, ,

این روزها در هرمزگان و بخصوص در شهر بندرعباس اوج ویروس کرونا است و ماسک زدن و استفاده ازدستکش برای مردم اجباری شده است.

,

جمال دهقانی یکی از پاکبانان شهر بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز با گلایه مندی از شهروندان در رها کردن زباله ها بهداشتی اظهار کرد: از شما تمنا دارم ماسک و دستکش خود را روی زمین رها نکنند.

, ,

وی افزود:خیلی از همکاران من مشکلات مالی دارند اگربه این بیماری مبتلا شوند فشار بسیار سنگینی به این خانواده‌ها خواهد آمد.

,

پاکبانان بندرعباس این روزها از از مردم گلایه ها دارند و از آن ها می خواهند که همان طور که برای حفظ سلامتی خود ارزش قائل اند برای دیگران هم این ارزش را داشته باشند و ماسک و دستکش مورد استفاده شان را در خیابان رها نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه