اخبار داغ

نماینده‌های ملایر در کدام کمیسیون‌ها حضور یافتند؟ / دلایل حضور چیست؟

نماینده‌های ملایر در کدام کمیسیون‌ها حضور یافتند؟ / دلایل حضور چیست؟
روز گذشته اسامی نهایی لیست کمیسیون‌های تخصصی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی منتشر و جایگاه نماینده‌های مختلف در این کمیسیون‌ها مشخص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ روز گذشته اسامی نهایی لیست کمیسیون‌های تخصصی دور یازدهم مجلس شورای اسلامی منتشر شد و جایگاه نماینده‌های مختلف در این کمیسیون‌ها مشخص شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

با توجه به ماده ۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، انتخاب نمایندگان با نگاه به فرم امتیازبندی و اولویت‌های پیشنهادی خود نماینده‌ها در کمیسیون‌های مختلف انتخاب می‌شوند.

,

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های تخصصی در راستای بررسی و تکمیل لایحه‌ها و طرح‌های ارائه‌شده به مجلس تحقیقات لازم و وظایف محوله حول کمیسیون تخصصی را انجام می‌دهند.

,

 حضور آزادی خواه در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی

,  حضور آزادی خواه در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی,  حضور آزادی خواه در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی,

شهرستان ملایر دارای دو نماینده در مجلس شورای اسلامی است که با انتشار لیست اعضای کمیسیون‌های مختلف مجلس وضعیت این دو نماینده نیز مشخص شد.

,

, ,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه نماینده نخست ملایر در مجلس شورای اسلامی که سابقه حضور در مجلس دهم را دارا است در دور گذشته در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حضور و در سمت‌های سخنگوی و دبیری این کمیسیون فعالیت می کرد اما در این دوره از مجلس شورای اسلامی نامش در لیست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی دیده می‌شود.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به مهم‌ترین دلایل حضور خود در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار کرد: نماینده‌های مجلس شورای اسلامی وکیل مردم هستند و باید قدم‌به‌قدم حضور و اقداماتشان در مجلس برابر با مطالبات مردم باشد و این اعتقاد من است.

,

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان ملایر قطب انگور، تولیدات محصولات کشاورزی و دامداری‌ است حضور در این کمیسیون را برای شهرستان مؤثر دانستم.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه بیان کرد: در چهار سال گذشته پیگیری‌های فراوانی در بخش دامداری و بره برداری از واحدهای دامداری ۶ هزار رأسی شستا، چهار هزار رأسی پگاه و چهار هزار رأسی بنیاد مستضعفان انجام شد که برای به ثمر رساندن آن پیگیری‌ها در این کمسیون حضور یافتم.

,

نباید به اسم فرهنگ از ظرفیت هایی که در اختیار داریم غفلت کنیم

, نباید به اسم فرهنگ از ظرفیت هایی که در اختیار داریم غفلت کنیم, نباید به اسم فرهنگ از ظرفیت هایی که در اختیار داریم غفلت کنیم,

وی توجه به نیازمندی‌های شهرستان ملایر در بخش‌های کشاورزی، زراعی، آب و معادن را از دیگر دلایل خود برای حضور در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی عنوان کرد و گفت: در کل هدف من از حضور در این کمیسیون ارتقا جایگاه شهرستان است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شائبه‌های مطرح‌شده در خصوص اهمیت ندادن به حوزه فرهنگ توسط وی بیان کرد: نباید به اسم فرهنگ از ظرفیت هایی که در اختیار داریم غفلت کنیم.

,

وی افزود: با توجه به اقدامات و پیگیری‌های انجام‌شده در دوره گذشته توسط بنده در بخش کشاورزی علی‌رغم اینکه مدرک تحصیلی من در حوزه کشاورزی نیست با بررسی‌های مجلس، رتبه نهم را برای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی آوردم.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه بیان کرد: نگاه اصلی من در صحن علنی مجلس فرهنگی است و هرگاه بحث فرهنگی، دفاع از مطبوعات، نشریات، مسائل دینی و سینما باشد از فرهنگ دفاع خواهم کرد.

,

هادی بیگی نژاد دیگر نماینده شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی است که برای نخستین بار به‌عنوان نماینده مجلس انتخاب‌شده است.

,

وی که دارای تحصیلات دکتری تخصصی شیمی است، نامش در بین اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی دیده می‌شود.

,

بیگی نژاد در کمیسیون انرژی 

, بیگی نژاد در کمیسیون انرژی , بیگی نژاد در کمیسیون انرژی ,

این نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهم‌ترین دلایل حضور خود در کمیسیون انرژی بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین دلایل حضور من در این کمیسیون، رشته تحصیلی و تخصص دانشگاهی من است.

,

وی افزود: خام فروشی نفت یکی از دغدغه‌های مهم در کشور ما است و در راستای جلوگیری از خام فروشی در این کمیسیون حضور یافتم.

,

بیگی نژاد بیان کرد: یکی از سؤالات بزرگ در دوران دانشگاهی من این بود که چرا نفت خام فروشی می‌شود و از فراورده‌های آن استفاده بهینه نمی‌شود.

,

وی ارتباط بیشتر بین صنعت انرژی با دانشگاه را از دیگر دلایل حضور خود در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: با ارتقاء ارتباط صنعت با دانشگاه  شرایط کشور در بخش انرژی بهتر می‌شود.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس اظهار کرد: حوزه انرژی‌بخش های مختلفی ازجمله آب، برق، گاز، نفت، بنزین و گازوئیل را شامل می‌شود و در این کمیسیون می‌توان به نیازهای شهرستان توجه کرد.

,

وی تأکید کرد: ارتباط دانشگاه‌های شهرستان با بخش صنعت و انرژی از دیگر مسائلی است که در این کمیسیون می‌توان پیگیری کرد.

,

حضور نماینده‌های شهرستان در این دو کمیسیون مختلف مشخص شد و امید در جایگاه نخست در راستای منافع ملی و پیشرفت کشور تلاش کرده و سپس به دنبال ارتقاء جایگاه شهرستان در تخصص‌های موردنظر باشند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه