اخبار داغ

روز جهنمی کارکنان آمریکا در بازگشایی فروشگاه پس از کرونا + تصاویر

روز جهنمی کارکنان آمریکا در بازگشایی فروشگاه پس از کرونا + تصاویر
یکی از کارمندان "پریمارک" (خرده فروشی لباس بین المللی) گفت که از نحوه اجرای عملیِ فاصله گذاری اجتماعی نگران است، زیرا بستگی به رعایت قوانین از سوی مشتریان دارد. مردم از 3 صبح در صف خرید بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ کارکنان فروشگاه آمریکایی روز اول کار را به جهنم تعبیر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

یکی از کارمندان "پریمارک" (خرده فروشی لباس بین المللی و از شرکت های تابعه اسوشیتدبریتیش‌فودز) گفت که از نحوه اجرای عملیِ فاصله گذاری اجتماعی نگران است، زیرا بستگی به رعایت قوانین از سوی مشتریان دارد.

, پریمارک,

این کارمند که خواست ناشناس بماند افزود: "خداروشکر که امروز کار نمی کنم. مدیر فروشگاه گفته که جهنم است. مردم از 3 صبح در صف بوده اند. من می دانم که کسانی که به فروشگاه نزدیک تر هستند تمام شب در آنجا چادر زده اند و ظاهرا جنگی در پیش است. ما هنوز سهام جدیدی نداریم، اما در راه است."

,

پس از بازگشایی فروشگاه ها برای نخستین بار از ماه مارس تاکنون، در سراسر آمریکا صف های طولانی در خیابان های بالای شهر وجود داشته زیرا مردم منتظر داخل شدن به آنها هستند.

,

 

,

, ,

اقدامات فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس اتخاذ شده و به مردم توصیه می کند که در فاصله 2 متری از یکدیگر قرار بگیرند و از دست زدن به کالاهایی که قصد خرید آن را ندارند خودداری کنند.

,

اما این کارمند گفت: "مشتریان از نظر فنی مجبور به اجرای فاصله اجتماعی هستند، اما کارمندان و پرسنل امنیتی فقط 2 چشم دارند. ما نمی توانیم به دنبال همه راه بیافتیم. به همین جهت، افراد زیادی قوانین را زیر پا می گذارند. آنها نمی توانند همه چیز را امتحان کنند، حتی کفش و عینک آفتابی و اتاق های پرو بسته شده اند."

,

وی افزود: "آنها روی زمین برخی از کالاها را پرو می کنند و بدیهی است که این کار ممنوع است. اگر کالایی مرجوع شود ما نمی توانیم تا 72 ساعت به آن دست بزنیم. ما اعلام کردیم که اگر قصد خرید ندارید به هیچ عنوان به لباس ها دست نزنید. لباس های تا شده فقط برای نشان دادن سایز شما است و نباید به آنها دست بزنید، مگر اینکه قصد خرید آن را داشته باشید."

,

 

,

, ,

پریمارک گفت که آنها از توصیه های بهداشتی دولت تبعیت می کنند و از تجربیات فروشگاه های خود در سراسر اروپا را بهره می برند.

,

اقدامات بهداشتی و ایمنی شامل؛ فاصله گذاری اجتماعی، محافظت شخصی برای کارکنان و مشتریان و افزایش نظافت داخل فروشگاه است.

,

در انگلیس نیز صف های طولانی خرید از فروشگاه پریمارک کارکنان را سر در گم کرده است.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه