اخبار داغ

برگزیدگان جشنواره‌های رسانه‌ای "ابوذر" و "سرو سفید" در سمنان معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره‌های رسانه‌ای "ابوذر" و "سرو سفید" در سمنان معرفی شدند
در آیین اختتامیه جشنواره های رسانه ای بوذر و سرو سفید، برگزیدگان این جشنواره تجلیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان با معرفی صاحبان 32 اثر برتر در 11 محور جشنواره با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و رسانه ای استان در سالن شهید بسطامی سپاه قائم (عج) استان اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

بر اساس رای هیات داوران در بخش گزارش مکتوب ؛ آرزو کاشی، سارا خدادادی و محسن حسن زاده ، در بخش مصاحبه ؛ الناز ملکی، محدثه عباسی، الهام محصل و مرتضی مزینانی ، در بخش یادداشت؛ ناصر مومنیان ، در بخش مقاله ؛ محدثه عباسی، و در بخش تیتر؛ سارا خدادای، سید عباد میر معصومی و الهام محصل رتبه های برتر را کسب کردند.

,

 طبق جدول اعلامی هیات داوران همچنین در بخش گزارش خبر تلویزیونی ؛ مریم نعمتی و حامد داوودی، بخش پوستر؛ امیر حسین حسن زاده، بخش مستند تلویزیونی ؛ عباس ایمانیان و محمد حسین خروطی، بخش فیلم کوتاه؛ حسن خورشیدی، بخش عکس خبری؛ مسعود محقق، احمد امیراحمدی، مرتضی مطهری نژاد،علی ابک، بخش انیمیشن؛ زهرا مظاهری،بخش موشن گرافیک ؛ محمد علی یوسفیان، محمد پهلوان،عباسعلی کاشی، بخش نماهنگ ؛ محمد پهلوان، میثم یغمایی ، مرتضی مطهری نژاد، علیجان دائیان و علی اسدی و بخش مردمی؛ هاشم مشیری صاحب عناوین برگزیده شدند.

,

حسین نورانیان دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان با قرائت بیانیه هیات داوران در تشریح روند اجرایی این جشنواره  گفت : همه امور مربوط به جشنواره سوم ، طبق زمانبندی مدون در سال 98 اجرایی شد و این آئین قرار بود بعد از جشنواره ملی ابوذر، اندکی پس از جشن چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی و حماسه حضور مردم در انتخابات دوم اسفند ماه سال 97 با بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها و در آستانه بهار طبیعت برگزار شود، اما با وقوع و انتشار ویروس منحوس و ممنوعیت برگزاری تجمعات در طی سه ماه گذشته، چند مرحله به تاخیر افتاد. 
وی با قدردانی از اهتمام و مشارکت مطلوب اصحاب رسانه ها و مطبوعات استان سمنان در تولید محتوا و ارائه آثار فاخر به این جشنواره از افزایش 10 درصد تعداد آثار دریافتی نسبت به جشنواره دوم خبر داد و افزود : 521 اثر در بخش مکتوب و دیداری و شنیداری به دبیرخانه جشنواره  رسید که در مجموع آثار 27  نفر در11 محور و موضوع حایز رتبه های برتر شناخته شد.

,
,

همچنین میثم قدس پور دبیر جشنواره سرو سفید استان سمنان با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره سرو سفید استان تجلیل شدند، بیان کرد: در این جشنواره ۴۹ اثر در دو بخش برگزیده شدند که از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

,

 وی با بیان اینکه ۲۷ اثر در بخش حرفه‌ای و ۲۲ اثر در بخش دانش آموزی در زمره آثار برتر جشنواره بودند، افزود: مجموعاً بیش از هزار اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود.

,

دبیر جشنواره سرو سفید استان سمنان با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های مختلفی مانند کرونا معنویت و امید اجتماعی، کرونا و مسئولیت اجتماعی و کرونا و راه‌های پیشگیری برگزار شد، بیان کرد: کرونا و مدافعان سلامت و کرونا و جهادگران سلامت از دیگر بخش‌های رقابتی این جشنواره بودند.
 قدس پور استنداپ، نماهنگ، فتوکلیپ، موشن گرافیک، فیلم کوتاه، مستند گزارشی و انیمیشن را در زمره سطوح برگزاری این همایش دانست و تصریح کرد: هنرمندان استان سمنان آثار خود را در دو بخش ویدئو و صوت و عکس گرافیک به دبیرخانه ارسال کرده بودند که پس از داوری آثار، نفرات برگزیده معرفی شدند.

,
,

در این مراسم از خانواده شهید علی اکبر ناظری پور اولین شهید مدافع سلامت استان سمنان که در چهاردهم فروردین امسال در راه مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا به شهادت رسید ، قدردانی شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه