اخبار داغ

معاون هواشناسی مازندران:

هوای گرم همچنان مهمان مازندران است

هوای گرم همچنان مهمان مازندران است
احمد اسدی از افزایش دمای هوا در مازندران خبر داد و گفت: بیشینه دما امروز در مناطق غربی استان، بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سانتیگراد و در مناطق مرکزی و شرقی، بین ۳۴ تا ۳۸ درجه سانتیگراد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درخصوص پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران در چند روز آینده اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران امروز(سه‌شنبه ۲۷ خرداد)، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما و وزش باد، در بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیشینه دما امروز در مناطق غربی استان، بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سانتیگراد و در مناطق مرکزی و شرقی، بین ۳۴ تا ۳۸ درجه سانتیگراد است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران تصریح کرد: در روز چهارشنبه هفته‌ جاری آسمان مازندران، صاف تا قسمتی ابری و بیشینه‌ دما در مناطق غربی استان بین ۲۸ تا ۳۱ درجه سانتیگراد و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۲ تا ۳۵ درجه خواهد بود.

اسدی گفت: انتظار می‌رود در روز پنج‏شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ خرداد آسمان مازندران، صاف تا نیمه ابری و بیشینه دما در مناطق غربی استان بین ۲۷ تا ۲۹ درجه سانتی‌گراد و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سانتیگراد باشد.

وی ادامه داد: در روز شنبه ۳۱ خرداد و یکشنبه اول تیر ماه وضعیت جوی در مازندران، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه